Gå til innhold

Tråden om min E46 320d touring 01 | SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

takk takk alle sammen. hyggelig med litt action på tråden igjen.

bilens farge er orientblau. helt identisk med fargen til ///kristian. og når det kommer til baumen, så blir den værende i bilen ja. har 20 identiske liggende:p det er utvilsomt den som lukter best.

å når det kommer til blinkersa bak så har jeg ingenting til overs for orange bak og resten hvitt. her skal alt gjennomføres;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det tror jeg på. er ganske ille her borte også:P ja, har ikke hatt noen problemer med bilen etter jeg fikk den igjen fra winther hanssen. er en helt fantastisk bil å kjøre nå. merker at den turboen kommer godt med i detta vinter været:p

fått noen tilbud på bilen din eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg på. er ganske ille her borte også:P ja, har ikke hatt noen problemer med bilen etter jeg fikk den igjen fra winther hanssen. er en helt fantastisk bil å kjøre nå. merker at den turboen kommer godt med i detta vinter været:p

Jada, har fått flere innbytteforslag og en del telefoner.. Men er ikke int i Alfa Romeo el MB som har gått 350'.. hehe. Er en som sier han skal komme til neste helg å hente bilen + en annen som var i utlandet, så vi får se.. Nå om dagen har jeg ikke lyst til å selge bilen i det hele tatt egentlig.. Men vi får se, annonsen går ut på mandag.. legger den ikke ut på nytt.. så blir den ikke solgt til prisantydning nå de nærmeste dagene og helgen om en uke, så beholder jeg den ;) Kan bli en fin bil nr2.. hehe..

Deilig med turbobil, missunder deg det egentlig.. :) Kanskje det er det jeg skal ha neste gang? hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har fått flere innbytteforslag og en del telefoner.. Men er ikke int i Alfa Romeo el MB som har gått 350'.. hehe. Er en som sier han skal komme til neste helg å hente bilen + en annen som var i utlandet, så vi får se.. Nå om dagen har jeg ikke lyst til å selge bilen i det hele tatt egentlig.. Men vi får se, annonsen går ut på mandag.. legger den ikke ut på nytt.. så blir den ikke solgt til prisantydning nå de nærmeste dagene og helgen om en uke, så beholder jeg den ;) Kan bli en fin bil nr2.. hehe..

Deilig med turbobil, missunder deg det egentlig.. :) Kanskje det er det jeg skal ha neste gang? hm..

skjønner deg godt! er jo et smykke av en bmw! stor nok motor og 4wd, kan man be om noe mer?? synes ikke du skal kvitte deg med den jeg!

turbobil er flott det. gir den siste trøkken man trenger for å dra seg helt frem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...