///Driftking Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 takk takk alle sammen. hyggelig med litt action på tråden igjen. bilens farge er orientblau. helt identisk med fargen til ///kristian. og når det kommer til baumen, så blir den værende i bilen ja. har 20 identiske liggende:p det er utvilsomt den som lukter best. å når det kommer til blinkersa bak så har jeg ingenting til overs for orange bak og resten hvitt. her skal alt gjennomføres;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Fiiin farge, og den beste baumen, uten tvil hehe.. Bare å pøse på med bilder, det likas Får ta noen sammen en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Ok, så baumen blir i bilen...men fjern den fra speilet! Legg den under setet eller.no...blodharry å ha den i speilet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Husker jeg hang min bak setebeltefestet på e36en jeg hadde. Syns ikke, samtidig som den henger fritt - på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 skal jeg først ha en wunderbaum skal den ikke gjemmes altså men et godt råd til alle andre som synes det er flaut å ha baumen synlig:p (det er i speilet den hører hjemme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 jaja, folkens. da har jeg vært ute i detta møkkaværet med bayern. jeg ser 4wd'ene står fast overalt:p men jeg kobler fra asc'en og kommer meg frem overalt:p litt morro igrunn:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Deilig å bruke bilen nå om dagen ikke alle 4x4 som sitter fast ikke om den er skikkelig.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Deilig å bruke bilen nå om dagen ikke alle 4x4 som sitter fast ikke om den er skikkelig.. hehe det er helt sant;) må bare ha riktig bil:) hvordan er vintern oppi fon nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Det er mye snø! Veldig mye snø.. hjelper ikke at det blåser mye også.. føyker igjen veiene, men det ordner seg Klar for vår/sommer nå.. fungerer bilen din bra nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 det tror jeg på. er ganske ille her borte også ja, har ikke hatt noen problemer med bilen etter jeg fikk den igjen fra winther hanssen. er en helt fantastisk bil å kjøre nå. merker at den turboen kommer godt med i detta vinter været:p fått noen tilbud på bilen din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 det tror jeg på. er ganske ille her borte også ja, har ikke hatt noen problemer med bilen etter jeg fikk den igjen fra winther hanssen. er en helt fantastisk bil å kjøre nå. merker at den turboen kommer godt med i detta vinter været:pfått noen tilbud på bilen din eller? Jada, har fått flere innbytteforslag og en del telefoner.. Men er ikke int i Alfa Romeo el MB som har gått 350'.. hehe. Er en som sier han skal komme til neste helg å hente bilen + en annen som var i utlandet, så vi får se.. Nå om dagen har jeg ikke lyst til å selge bilen i det hele tatt egentlig.. Men vi får se, annonsen går ut på mandag.. legger den ikke ut på nytt.. så blir den ikke solgt til prisantydning nå de nærmeste dagene og helgen om en uke, så beholder jeg den Kan bli en fin bil nr2.. hehe.. Deilig med turbobil, missunder deg det egentlig.. Kanskje det er det jeg skal ha neste gang? hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Overrasket over fremkomligheten med bilen din ///Dk. Very nice;) Kan jo ikke selge X`n i disse dager, Richie? Er jo nå den er på sitt beste. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 er igrunn ganske glad jeg ikke har senket kjerra enda. tror det hadde blitt værre med senk på detta føre:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 det tror jeg på. er ganske ille her borte også ja, har ikke hatt noen problemer med bilen etter jeg fikk den igjen fra winther hanssen. er en helt fantastisk bil å kjøre nå. merker at den turboen kommer godt med i detta vinter været:pfått noen tilbud på bilen din eller? Jada, har fått flere innbytteforslag og en del telefoner.. Men er ikke int i Alfa Romeo el MB som har gått 350'.. hehe. Er en som sier han skal komme til neste helg å hente bilen + en annen som var i utlandet, så vi får se.. Nå om dagen har jeg ikke lyst til å selge bilen i det hele tatt egentlig.. Men vi får se, annonsen går ut på mandag.. legger den ikke ut på nytt.. så blir den ikke solgt til prisantydning nå de nærmeste dagene og helgen om en uke, så beholder jeg den Kan bli en fin bil nr2.. hehe.. Deilig med turbobil, missunder deg det egentlig.. Kanskje det er det jeg skal ha neste gang? hm.. skjønner deg godt! er jo et smykke av en bmw! stor nok motor og 4wd, kan man be om noe mer?? synes ikke du skal kvitte deg med den jeg! turbobil er flott det. gir den siste trøkken man trenger for å dra seg helt frem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Tenk så moro det ville blitt med en liten chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå