///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 det skal du vel ikke se bort ifra at kanskje finner sin plass under mitt panser etterhvert:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Hadde jo absolutt ikke vært feil Når jeg ser forbruket på din bil, så kunne jeg veldig gjerne tenkt meg diesel bil selv Tøffe blir touringene også. Hjelper veldig når vi hiver på fangeren på bilen din, og lyktene. Solfilm hadde også vært ubergromt. Samme som Syse. Utrolig fett. Bilen din snødde ikke ned inatt, vel? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 det hadde absolutt vært noe;) men må jo få tak i penger til alt dette å fangern blir nok sendt til lakking i mars så den er klar til våren og bare veier;) her er det ingen bayer som er snødd ned nei! nå har de til og med måka gatene her:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Jøss, det er ikke værst;) Hehe.. Måka frem 525`n til mor og far istad. Lite hjelp i CarPort når all snøen føyker rett inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Jeg var heldigvis grisesmart og parkerte bilen i garasjen til quality for 12-timers skift inatt, så den var god, varm og deiset Da jeg kom hjem satt jeg heller bilen uttafor enn i garasjen(har ikke strøm i garasjen 50 meter una), men dro over trekk og satt i motorvarmer. Så her i gården blir det god stemning når jeg skal på jobb igjen Det kom jo liksom 20 meter med snø inatt?!? Ellers er jeg helt overrasket over hvor sinnsykt bra fremkommelighet det er på disse bilene, jeg kjører med 225/40R18 dekk rund baut og det går lett som en drøm! Har langt bedre fremkommelighet og akselerasjon i snøen enn hva ford transiten(2 meter høy) jeg kjører på jobben har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 kjenner til det der. synes nesten det går lekende lett:p er nesten så jeg må le av ola nordmann men 4wd'ene sine som setter seg fast:p kanskje kjøpe meg trekk jeg også. hva kosta ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Kan evt kjøpe mitt? Min står jo plutselig inne i varm garasje igjen Kjøpte det for 349,- på tema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Kan evt kjøpe mitt? Min står jo plutselig inne i varm garasje igjen Kjøpte det for 349,- på tema. kanskje det ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Kan evt kjøpe mitt? Min står jo plutselig inne i varm garasje igjen Kjøpte det for 349,- på tema. kanskje det ja;) 250-300,- så er det ok for meg. Ikke åpnet en gang veitu Så sparer du hvertfall noen kroner. Bare å si ifra vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Kan evt kjøpe mitt? Min står jo plutselig inne i varm garasje igjen Kjøpte det for 349,- på tema. kanskje det ja;) 250-300,- så er det ok for meg. Ikke åpnet en gang veitu Så sparer du hvertfall noen kroner. Bare å si ifra vet du. nei for f*** heller. er det ikke åpnet enda skal du jo få full pris. hvis ikke stikker jeg ned på tema i trass:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Slutt å surr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Slutt å surr hehe:p jasså! fått orden på image resizern ser jeg;) ble bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Slutt å surr hehe:p jasså! fått orden på image resizern ser jeg;) ble bra!! Haha, jada, fant ut av det tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Slutt å surr hehe:p jasså! fått orden på image resizern ser jeg;) ble bra!! Haha, jada, fant ut av det tilslutt ganske lett igrunn:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Helloo Har ikke fått svart før nå jeg, ang tåkelyspærer.. Husker ikke hva det er i farta, men det står i instruksjonsboken din.. Les der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå