///Driftking Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 HellooHar ikke fått svart før nå jeg, ang tåkelyspærer.. Husker ikke hva det er i farta, men det står i instruksjonsboken din.. Les der.. jeg tok å googla det jeg, å fant en kjapp måte å få de ut. var så enkelt som å finne riktig side å vippe de ut på er jo selvfølgelig hb4 pærer, så det må bestilles;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Ny grill, og nye pærer..Enkelt løft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Ny grill, og nye pærer..Enkelt løft får se hvor mye jeg tjener på svartejobben;) men ja, de kommer på etterhvert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Ny grill, og nye pærer..Enkelt løft får se hvor mye jeg tjener på svartejobben;) Jasså gutt? Hva er det du jobber med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Ny grill, og nye pærer..Enkelt løft får se hvor mye jeg tjener på svartejobben;) Jasså gutt? Hva er det du jobber med? kan du lure på det:p maler jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Hehe. Kunstner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 hehe..! tøft! nysgjerrig jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Så deg ratte rundt nede på vallø idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Jeg var passasjer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 vært nede og trena litt da vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 hehe..! tøft! nysgjerrig jeg vettu skjønner detta;) bare hyggelig det. tror jeg har skrivi maler som yrke på profilen min:p du jobber med egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Ah, har ikke sjekket ut profilen jeg heh Er tungbilmekaniker Så nå skrur jeg stort sett Timekspressen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Ah, har ikke sjekket ut profilen jeg hehEr tungbilmekaniker Så nå skrur jeg stort sett Timekspressen Dvs at den kommer til å være helt presis når du er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Ah, har ikke sjekket ut profilen jeg hehEr tungbilmekaniker Så nå skrur jeg stort sett Timekspressen Dvs at den kommer til å være helt presis når du er ferdig? Alltid presis vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Det er veldig bra Richie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå