///Driftking Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 j*v*a bra!!!! da kan jeg ta den bussen til jobb når bilen min streiker da:p stoler på deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 j*v*a bra!!!! da kan jeg ta den bussen til jobb når bilen min streiker da:p stoler på deg jeg! Du kjører BMW gutt Den streiker ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 den burde i allefall ikke gjøre det! ikke etter de servicene den har hatt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 den burde i allefall ikke gjøre det! ikke etter de servicene den har hatt nå Stemmer Tenker det skal gå fint! Nå snør det igjen.. vil ha sol og tørre veier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 den burde i allefall ikke gjøre det! ikke etter de servicene den har hatt nå Stemmer Tenker det skal gå fint! Nå snør det igjen.. vil ha sol og tørre veier! +1. Ser desverre ut som vi bare kan smøre oss med tålamod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 åsså så tung den snøen er da. akkurat måka gården:p vil ha sol, og pluss 15 grader slik at jeg kan få polert opp bilen, sommerfelger på og ny fanger på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Hehe.. Du får spørre pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 nå har jeg spurt han:p det har i allefall sluttet å snø for øyeblikket:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 jaja folkens! da har jeg og ///Kristian polert bil i helga;) jeg tok den litt lenger ut og shina opp litt i motorrommet også legger ved noen andre bilder fra noen uker siden hvor vi hadde vasket bilene også jeg! det siste bildet er ikke photoshoppet by the way. det bare ble sånn. litt stilig synes jeg det ble! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Se på den du Ble jo veldig bra. Synd ikke fargen kommer skikkelig frem på bildene, og at vi ikke har et litt bedre kamera for hånden Veldig pent, sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 takk takk! din ble jo like strøken den da;) bare ikke oppi motorrommet:p hehe:p vi må nok få skaffet oss et bedre kamera ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 jaja! da var fangern montert på i går! ble vannvittig bra! bilde kommer etterpå. skal bare ned og vaske litt først;) er møkkete! btw, er det noen som har de plastdekslene til montere rundt lyktene til slags eller til overs?? mangler de:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 vannvittig deilig å få på den nye fangern altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Dette blei mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Videre planer? Hva blir neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå