///Driftking Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 neste er utvilsomt baklykter og sportsunderstellet til syse;) deretter soting av ruter:D deilig med sommerhjul i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 her er det da et bilde med sommerhjula på og nyvasket bil, etter 4 timers kjøre hjem fra dalom:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 jaja;) vært ute i penværet i dag. polert bilen, vaska ruter innvendig og lekt meg litt med maguiars sin trim detailer på alt det svarte på bilen. jævelig overrasket over resultatet!! se selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Dæven, denne bilen har kommet seg mer enn en del siden du overtok den! Godt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Var litt forskjell nå fra sist jeg så bilen din ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Dæven, denne bilen har kommet seg mer enn en del siden du overtok den! Godt arbeid takk takk! veldig hyggelig med slik respons! prøver jo å gjøre mitt aller beste for å få en penere bil;) blir bra med dempera dine og hvite blink bak samt litt soting senere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Var litt forskjell nå fra sist jeg så bilen din ja hehe:p jo takk! det hjalp litt med sommerhjul, en runde polish og vidundermiddelet til maguiars på alt det svarte;) grisedeilig å få m-tech fangern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Var litt forskjell nå fra sist jeg så bilen din ja hehe:p jo takk! det hjalp litt med sommerhjul, en runde polish og vidundermiddelet til maguiars på alt det svarte;) grisedeilig å få m-tech fangern! Veit hvordan det er å ha ny bil for sesongen ja! ikke mye som slår det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Var litt forskjell nå fra sist jeg så bilen din ja hehe:p jo takk! det hjalp litt med sommerhjul, en runde polish og vidundermiddelet til maguiars på alt det svarte;) grisedeilig å få m-tech fangern! Veit hvordan det er å ha ny bil for sesongen ja! ikke mye som slår det det er ikke stort som slår det nei:p men den skal bli mer "ny" utover sesongen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Ser veldig bra ut..og vil bli bedre også hehe.. Meguiars er utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Ser veldig bra ut..og vil bli bedre også hehe.. Meguiars er utrolig meguiars er helt fantastisk!! blir bare ikke bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Lekkert!! TAKK TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Ser meget bra ut, likte spesielt godt det du gjorde med de svarte feltene, ble knall med ny fanger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Ser meget bra ut, likte spesielt godt det du gjorde med de svarte feltene, ble knall med ny fanger også! synes det ble bra jeg også! tenkte jeg skulle prøve å ta de svarte feltene siden jeg synes de var veldig grå. å det funka jo bra!! får se hvor lenge det holder :whoa: du da. fått deg ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå