///Driftking Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 høres utrolig bra ut! løp og kjøp så fort du kan!!! vil se nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 ja, her skjer det ikke stort! skal bli deilig med en ordentlig shinings på lakken snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Aldri feil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Skulle hatt noen acs speil på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Skulle hatt noen acs speil på denne bilen Hadde nok ikke vært så dumt det Tror det hadde gjort seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 tja.. det hadde ikke vært feil det! men det koster en del da. vil fortsatt ha elektriske speil med varmetråd på. så tror heller at det blir m-speil gitt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 jaja folkens! da har det blitt montert AE, og baklykter er bestilt nok en gang. får bare håpe jeg får riktige lykter nå da;) ellers så hadde jeg og ///kristian en skikkelig shinings på bilene våre i går. vi gikk over bilene med: - swirl x - deep crystal polish - carnuba wax - trim detailer (på de svarte detaljene på bilen) og en grundig vask før alt ble påbegynt selvfølgelig. og alle produktene fra meguiars selvfølgelig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Det høres jo bra ut, men vi må få se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Det høres jo bra ut, men vi må få se fikk desverre ikke tatt noen bilder. etter at vi var ferdige så begynte det å regne, tordne og lyne. men så fort det lar seg gjøre skal jeg få vaska og voksa over igjen, så kommer det bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 jaja, her kommer bildene dere har ventet på har forresten glemt å nevne at jeg har fått kappet vekk diesel knekken på potta og satt på ny endestuss! hadde også bilen på olje service før jeg dro på ferie ned til danmark og har byttet cupé filter. AE er også montert;) bilder kommer her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Pen denne bilen din! Men står ikke den eksosstussen din litt langt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Pen denne bilen din! Men står ikke den eksosstussen din litt langt ut? det er egentlig ikke så ille irl. men ja den står kanskje litt langt ut. men selve potta er kappet helt inn og stussen er kappet så langt det lar seg gjøre. prøvde med 2 forskjellige stusser, og dette ble det peneste. hvis jeg skal ha det bedre etterhvert, så blir det å bestille eisenmann tenker jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Pen denne bilen din! Men står ikke den eksosstussen din litt langt ut? det er egentlig ikke så ille irl. men ja den står kanskje litt langt ut. men selve potta er kappet helt inn og stussen er kappet så langt det lar seg gjøre. prøvde med 2 forskjellige stusser, og dette ble det peneste. hvis jeg skal ha det bedre etterhvert, så blir det å bestille eisenmann tenker jeg;) Det hørtes ut som en plan! Bilen din er blitt ordentlig pen! Hva er planene fremover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Hjelper med litt eksos-bling og nye lykter, pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Hjelper med litt eksos-bling og nye lykter, pent! Kai!! Hva kjører du rundt i nå?? ser ut som du endelig har fått deg skikkelig bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå