Gå til innhold

Tråden om min E46 320d touring 01 | SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Pen denne bilen din! Men står ikke den eksosstussen din litt langt ut?

det er egentlig ikke så ille irl. men ja den står kanskje litt langt ut. men selve potta er kappet helt inn og stussen er kappet så langt det lar seg gjøre. prøvde med 2 forskjellige stusser, og dette ble det peneste. hvis jeg skal ha det bedre etterhvert, så blir det å bestille eisenmann tenker jeg;)

Det hørtes ut som en plan! ;) Bilen din er blitt ordentlig pen! Hva er planene fremover da?

Tusen takk!!

planene fremover blir jo da senking med justerbart senkesett, noen nye nyrer og speil. og med tiden kanskje eisenmann og soting av ruter;) baklyktene er bestilt btw;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror jeg møtte deg mot foksrød idag :)

det kan stemme:p var litt stressa akkurat der og da. var like før jeg mista lappen ved borgeskogen:p så jeg hadde hjerteklapp anda:p

hehe, så hjelper det vel ikke at det står flere gulkledde rett bak en hekk heller :P

ja, de var ivrige på e18 i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg møtte deg mot foksrød idag :)

det kan stemme:p var litt stressa akkurat der og da. var like før jeg mista lappen ved borgeskogen:p så jeg hadde hjerteklapp anda:p

hehe, så hjelper det vel ikke at det står flere gulkledde rett bak en hekk heller :P

ja, de var ivrige på e18 i går..

hehe:p nei, han bak hekken der skremte dritten ut av meg han å! da tenkte jeg, hvor mange ganger kan jeg møte på politiet i dag? hadde møtt de 2 ganger på veien inn til tbg også 2 ganger på vei til sandefjord igjen. og da i tillegg han bak hekken! er jo ikke mulig det! bare på 2 timer!! var da enda godt at ikke han bak hekken var politi, lå 10 over grensa når jeg møtte på han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut bilen din nå, angeleyes er aldri feil på BMW! Planer om andre felger?

Syns dessuten det lyser litt "tynt" fra tåkelysa dine, er det med linse eller.no?

jo takk! begynner å skje ting her nå;)

ja, det er linselykter. men det står i h3 pære med 6000k styrke i de. de lyser rimelig heftig på kveldstid:p

har ingen planer om andre felger foreløpig. er originale bmw felger som koster skjorta:p synes de er pene også jeg da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...