///Driftking Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Pen denne bilen din! Men står ikke den eksosstussen din litt langt ut? det er egentlig ikke så ille irl. men ja den står kanskje litt langt ut. men selve potta er kappet helt inn og stussen er kappet så langt det lar seg gjøre. prøvde med 2 forskjellige stusser, og dette ble det peneste. hvis jeg skal ha det bedre etterhvert, så blir det å bestille eisenmann tenker jeg;) Det hørtes ut som en plan! Bilen din er blitt ordentlig pen! Hva er planene fremover da? Tusen takk!! planene fremover blir jo da senking med justerbart senkesett, noen nye nyrer og speil. og med tiden kanskje eisenmann og soting av ruter;) baklyktene er bestilt btw;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Hjelper med litt eksos-bling og nye lykter, pent! takk takk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 tror jeg møtte deg mot foksrød idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 tror jeg møtte deg mot foksrød idag det kan stemme:p var litt stressa akkurat der og da. var like før jeg mista lappen ved borgeskogen:p så jeg hadde hjerteklapp anda:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 tror jeg møtte deg mot foksrød idag det kan stemme:p var litt stressa akkurat der og da. var like før jeg mista lappen ved borgeskogen:p så jeg hadde hjerteklapp anda:p hehe, så hjelper det vel ikke at det står flere gulkledde rett bak en hekk heller ja, de var ivrige på e18 i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 tror jeg møtte deg mot foksrød idag det kan stemme:p var litt stressa akkurat der og da. var like før jeg mista lappen ved borgeskogen:p så jeg hadde hjerteklapp anda:p hehe, så hjelper det vel ikke at det står flere gulkledde rett bak en hekk heller ja, de var ivrige på e18 i går.. hehe:p nei, han bak hekken der skremte dritten ut av meg han å! da tenkte jeg, hvor mange ganger kan jeg møte på politiet i dag? hadde møtt de 2 ganger på veien inn til tbg også 2 ganger på vei til sandefjord igjen. og da i tillegg han bak hekken! er jo ikke mulig det! bare på 2 timer!! var da enda godt at ikke han bak hekken var politi, lå 10 over grensa når jeg møtte på han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 hehe, han nevnte at du bremsa litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 hehe, han nevnte at du bremsa litt hehe:p kolega av deg det altså bremsa en god del. var på vei oppover i høyere fart jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Ser bra ut bilen din nå, angeleyes er aldri feil på BMW! Planer om andre felger? Syns dessuten det lyser litt "tynt" fra tåkelysa dine, er det med linse eller.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Ser bra ut bilen din nå, angeleyes er aldri feil på BMW! Planer om andre felger?Syns dessuten det lyser litt "tynt" fra tåkelysa dine, er det med linse eller.no? jo takk! begynner å skje ting her nå ja, det er linselykter. men det står i h3 pære med 6000k styrke i de. de lyser rimelig heftig på kveldstid:p har ingen planer om andre felger foreløpig. er originale bmw felger som koster skjorta:p synes de er pene også jeg da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 jaja!! nå er det lenge siden sist det har skjedd noe her:p men det har skjedd noe:p har montert midtarmlene. (endelig!!!!) også har jeg gjort et nytt forsøk på å bestille baklykter. håper for guds skyld at jeg kan få de snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 har noen noe vinterfelger til salgs?? trenger noe kult!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Trenger update her gitt! Hehe.. Baklyktene er jo på Få ut noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
numbet Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Hei. Jeg blir bmw eier på fredag å har tenkt å fikse opp bilen litt. Lurte derfor på hvor du kjøpte fronten din? Hvor mye måtte du ut med for den og lakk? Synes bilen din ser superbra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 .....Synes bilen din ser superbra ut! Enig der, liker også veldig godt fargen du og Kristian har.. Ingen tvil om at det er den fineste fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå