///christian Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Hvor kjøpte du m-tech'en? Pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Fin bil! Orientblå? Har du vurdert en baklukespoiler? Synes det er gromt på touringene! Noen som vet hvor man får tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Fin bil! Orientblå? Har du vurdert en baklukespoiler? Synes det er gromt på touringene! Noen som vet hvor man får tak i det? Får ikke original baklukespoiler til E46 touring. På E39 er det himmel og hav i forskjell med og uten spoiler! AC Schnitzer har en fin en til E46 Ikke så ille pris heller.. i underkant av 3000kr www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Fin bil! Orientblå? Har du vurdert en baklukespoiler? Synes det er gromt på touringene! Noen som vet hvor man får tak i det? Får ikke original baklukespoiler til E46 touring. På E39 er det himmel og hav i forskjell med og uten spoiler! AC Schnitzer har en fin en til E46 Ikke så ille pris heller.. i underkant av 3000kr http://www.gsbildeler.no E39'n er i mine øyne ufin uten den spoilern! hehe... Ja, men finner ikke noe på GS eller KOED Mulig at det bare er jeg som er dårlig til å leite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 hei hei godtfolk!! beklager at jeg svarer så sent. men jeg har flyttet og har ikke noe internett enda. men bedre sent en aldri! joda, frontfangern kjøpte jeg hos qwt.no også lakket jeg den hos en kopis svart. så totalt endte det på 5500. sjekk denne linken: http://www.qwt.no/storefront.php?pid=3562 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 tusen takk for gode komplimenter om bilen! har nettopp hatt bilen på service og eu kontroll. kom på 21 000 kr:p men det var verdt det! - alt av reimer og løpehjul og spennruller er byttet i motorrommet - alle bremseklosser er byttet - noe giroverføringer for å få tightere kasse - bakre bærearmsforinger foran - olje service med kupefilter bytte - smørt opp kupe vifta - har byttet til justerbart senkesett pga dårlige dempere foran, så byttet hele veien:p - stabstenger er byttet - strammet brekket noe mer også som jeg ikke kommer på i farta. så nå er det blitt grombil! mulig soting av ruter til sommern;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Lækkert sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 ble helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 jaja folkens! her kommer det endelig en ny update! legger ut bilder av ny senket bil, montert midtarmlene og hvite blinkers bak;) snart soting! begynner å bli grombil nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Dette blir bedre og bedre! ikke så mye som skal til for å få disse fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 hjelper betraktlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Oi ble litt forskjell med senk ja, ser bra ut Lars ;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Utrolig hvor mye senking betyr for utseendet på en bil.. Blir moro å se denne med sommerhjul på - tommelen opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Skikkelig! Så deg trillende for en stund siden, fin å lav den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Såvidt vi kom inn på bastøferga nå =p Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå