Gå til innhold

Tråden om min E46 320d touring 01 | SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke værst detta Lars :D ikke mange som velger å senke bilen midtvinters, men ble bra da :D

hehe:p er ikke alle som gjør det nei, men det var på tide også! bilen ligger jo 10 ganger bedre på veien nå! helt nydelig å kjøre nå. får litt mer oppmerksomhet også:P synes det ble helt knall!! har ikke støtt på noen store problemer heller, var bare bastøferja som var litt vrien. slo litt nedi på kanalene selv når jeg ble sendt opp:p men er bare sjarm det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Fin bil Lars:)

takk takk Rune! synes din er lekker også jeg da! skulle gjerne hatt motoren din!!

takk for det :D Vel nå syns jeg vel din er ganske så fornuftig motor å ha, mye brukern på mila?

Alt i orden med bilen nå eller?

Er nok en en del billigere å bruke din tenker jeg, har målt min i det siste å står at den bruker 1 liter på blanda kjøring så er

det er bra med tanke på tung bil osv. lå på 0.78 på langkjøring,fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil Lars:)

takk takk Rune! synes din er lekker også jeg da! skulle gjerne hatt motoren din!!

takk for det :D Vel nå syns jeg vel din er ganske så fornuftig motor å ha, mye brukern på mila?

Alt i orden med bilen nå eller?

Er nok en en del billigere å bruke din tenker jeg, har målt min i det siste å står at den bruker 1 liter på blanda kjøring så er

det er bra med tanke på tung bil osv. lå på 0.78 på langkjøring,fornøyd med det.

fornuftig og fornuftig:p støtt og stadig noe i gjøre med den motoren da, og delane koster skjorta på diesel. den ligger på 0.65 blanda kjøring og 0.5 - 055 på langkjøring. synes den bruker litt mer en den skal i grunn. kan ha noe med at webastoen viser feilkode på diagnose. mulig det øker forbruket. men har vel også trua på at faceliften bruker mindre med tanke på at det er noen fler hester:p

har du noe peil på elektrisk webasto? tilleggsvarmer altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornuftig og fornuftig:p støtt og stadig noe i gjøre med den motoren da, og delane koster skjorta på diesel. den ligger på 0.65 blanda kjøring og 0.5 - 055 på langkjøring. synes den bruker litt mer en den skal i grunn. kan ha noe med at webastoen viser feilkode på diagnose. mulig det øker forbruket. men har vel også trua på at faceliften bruker mindre med tanke på at det er noen fler hester:p

har du noe peil på elektrisk webasto? tilleggsvarmer altså.

Vel er nok ikke feilfri etterhvert min heller men bra hittil vaffal :) 0.65 på blanda kjøring kan jo ikke være feil, høres jo helt greit ut det :D

Akkurat det med webasto så har jeg ikke noen formening egentlig, har hatt det på 1 av mine biler bare så har ikke styra så mye med det akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 5 months later...

Ja, da har jeg fåt gjort litt med bilen. ikke så veldig mye kosmetisk, men mest på understellsfronten:p fått brukt noen kroner igjen! men det er så vært det å legge penger i en BMW:D bilen har også fått en runde med polering og voxing;) her følger en liste og noen bilder over hva som gjort.

- byttet bremserør bak

- nye bakhjul

- ny girkule

- nye nyrer

- nye blinkers i skjermene grunnet kondens

- byttet fremre katalysator pga dårlig flexibend

- byttet turboslange til intercoolern pga den var revnet

f167i3ogem7rbum3kdkc.jpg

ny katalysator og flexibend

n09cjwyjwfegvgcjmiy6.jpg

gamle katalysator og flexibend

6pmoxw4i7e7bi51xb4uw.jpg

qmzeuuqypbbsplo0vrqg.jpg

qvvsy0zkg63g1lqv72c2.jpg

hspocwvxaie9mtzltwi0.jpg

sommerhjula på:D

mlsr35whewj078f34fb3.jpg

de nye bakhjula, pluss et lite koed merke i bakruta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...