Gå til innhold

Tråden om min E46 320d touring 01 | SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo, det som er skjedd med bilen, er at den ble solgt til meg med defekt turbo. å den brukte de en hel helg å bytte. (tok forøvrig 3 mnd'er for de fikk begynt å tenke på å gjøre det) men bilen flytter fortsatt ikke på seg som den skal!

men i tillegg til dette så har det skjedd noe mer. jeg var på vei til trening i dag, da jeg hørte "kaladunk" i bakstillinga og så hørte jeg skrapelyder og den ville bare bremse ned. så nå står bilen på winther hansen for full sjekk. får svar i morgen på hva som må tas på bilen.

håper ikke dette blir dyrt nå i disse juletider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, forsåvidt. men den ble kjøpt av sønnen til salgssjefen på morris. det var også bmw som tok tilstandsrapporten på den å skrev at alt var i god stand, så de har vært nødt til å ordne turboen.

men i dag har jeg fått svar fra winther hansen. de har gjort en gratis sjekk av hele bilen, å fant ut at det var håndbrekkvaieren som sa natta i går, å da gikk håndbrekket på automatisk på hjulene bak å det var det som skapte skrapelyden og at den ikke ville gå. men i tillegg til dette var stab stang foran på venstre og høyre side ødelagt. de ga meg en pris antydning på på å fikse dette og å bytte 2 formstøpte slanger til dieselen og en gummi slange til vann på 5500... hadde man fått så god service på morris? aldri! winther hansen har fått meg som kunde i allefall.

winther hansen mente også at turboen og bunndraget på bilen vil komme til sin normale stand når lekkasjene er ordnet. men de skulle også gjøre gratis sjekk av feilminne på motoren for å sjekke om det kan være noen sensorer som har med turbotrykket å gjøre som har sagt natta. vannvittig bra service der altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...