///Driftking Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 tone ruter er helt klart en stor prioritet ja ///kristian må bare ha litt penger til det. gikk noen kr til fanger og lys nå i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 skjønner det. Kjerringa maser om tv i tillegg? hehe.. Må vel utsette litt sjæl, når disse planene om leilighet kom plutselig. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 det skjønner jeg godt! ta ting litt som det kommer er kanskje det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Noe nytt fra verksted? Får håpe du får den igjen fortest mulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 regner med å få den igjen i morgen kveld. men en vet jo aldri med bmw tønsberg! ting tar tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 regner med å få den igjen i morgen kveld. men en vet jo aldri med bmw tønsberg! ting tar tid! Kan si meg helt enig der! Snakker av erfaring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 tror ikke de kunne vært noe tregere igrunn:p kanskje begynne å bruke winther hansen i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Noe nytt fra verksted? Får håpe du får den igjen fortest mulig:) skjedd for no med bilen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 jo, det som er skjedd med bilen, er at den ble solgt til meg med defekt turbo. å den brukte de en hel helg å bytte. (tok forøvrig 3 mnd'er for de fikk begynt å tenke på å gjøre det) men bilen flytter fortsatt ikke på seg som den skal! men i tillegg til dette så har det skjedd noe mer. jeg var på vei til trening i dag, da jeg hørte "kaladunk" i bakstillinga og så hørte jeg skrapelyder og den ville bare bremse ned. så nå står bilen på winther hansen for full sjekk. får svar i morgen på hva som må tas på bilen. håper ikke dette blir dyrt nå i disse juletider!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Om du handlet denne hos morris har du vel noen form for garantier vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 joda, forsåvidt. men den ble kjøpt av sønnen til salgssjefen på morris. det var også bmw som tok tilstandsrapporten på den å skrev at alt var i god stand, så de har vært nødt til å ordne turboen. men i dag har jeg fått svar fra winther hansen. de har gjort en gratis sjekk av hele bilen, å fant ut at det var håndbrekkvaieren som sa natta i går, å da gikk håndbrekket på automatisk på hjulene bak å det var det som skapte skrapelyden og at den ikke ville gå. men i tillegg til dette var stab stang foran på venstre og høyre side ødelagt. de ga meg en pris antydning på på å fikse dette og å bytte 2 formstøpte slanger til dieselen og en gummi slange til vann på 5500... hadde man fått så god service på morris? aldri! winther hansen har fått meg som kunde i allefall. winther hansen mente også at turboen og bunndraget på bilen vil komme til sin normale stand når lekkasjene er ordnet. men de skulle også gjøre gratis sjekk av feilminne på motoren for å sjekke om det kan være noen sensorer som har med turbotrykket å gjøre som har sagt natta. vannvittig bra service der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Bra det ordner seg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Bra service =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 vi får se hvordan det står til med bilen når jeg får den tilbake. er den i orden så vil jeg anbefale winther hansen til alle BMW eiere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 ja, da var hentelappen til fangeren og lyktene i fangeren kommet. så da skal jeg hente de til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå