///Kristian Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Ikke værst dette. Satse på at fangeren din kan reddes også da, så det blir mtech2 igjen Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 det hadde vært noe om den kunne blitt ferdig ja:p mase litt mer på pæt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Er fint denna vogna men mener jeg ikke så det klistremerke i bakruta de forrige helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Er fint denna vogna men mener jeg ikke så det klistremerke i bakruta de forrige helg? stemmer det Glenn;) klistremerket er relativt nytt. bestilte dette fra koed sammen med nyrer, girkule og sideblinkers siden jeg vant et gavekort på 1000,- der. så da kan jeg reklamere litt for de også synes det gjorde seg med det bak der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Du hilser på Kny på eikveien, men faen ikke meg som kjører FORRAN kny takk for den a... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Kjørte du golf da el Glenn? ...da er det ikke så rart at han ikke hilste mener jeg hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Du hilser på Kny på eikveien, men faen ikke meg som kjører FORRAN kny takk for den a... hehe:p er jo ikke mulig å fokusere på annet en grombilen til Kny når den kommer i møte da:p MEN, når du får ut sjefs cab'en, da blir det lettere å se deg også!! umulig å ikke se deg faktisk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Kjørte nok den flotte golfen ja.... tar tilbake det jeg sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Kjørte nok den flotte golfen ja.... tar tilbake det jeg sa hehe:p du er tilgitt Glenn:D men nå gleder jeg meg sjukt til treffet 15 april!!!! det er så bra tiltak Glenglen og Kny!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ja er ikke lenge til nå, får håpe dette godværet forsetter! satt ute i baris i sola igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 jaja, da har bilen vært hos hogstad trading for en god runde med polish og voks, samt at jeg har fått sotet rutene! (endelig:p) det eneste som ikke er polert er frontfangern, så ikke gidd å se på den en gang!! M-tech 2 kommer snart på igjen:D her kjem bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Ble bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Kommer seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Fin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Stilig Litt sota vinduer gjorde seg, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå