///Kristian Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 ja, da var hentelappen til fangeren og lyktene i fangeren kommet. så da skal jeg hente de til mandag Blir gulliksen det:) Gjør mye med hvite lykter og m fanger! ...må vel kanskje gjøra noe med fangern min også:S huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 noe må du nok gjøre med den ja. men vi får bare ta den av en dag å se hvordan det ser ut på baksiden. nye fester kan jo kanskje lages med glassfiber.. er så kjipt ass! har sett den smellen for meg noen ganger i natt. men de hvite blinkersa bak er ikke kommet enda. er bare grøftelyktene til fangern som har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 noe må du nok gjøre med den ja. men vi får bare ta den av en dag å se hvordan det ser ut på baksiden. nye fester kan jo kanskje lages med glassfiber.. er så kjipt ass! har sett den smellen for meg noen ganger i natt. men de hvite blinkersa bak er ikke kommet enda. er bare grøftelyktene til fangern som har kommet. Stemmer det. Henta fangeren da? Ja, får se hva som går ann å fikse der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Så ut som en flott bil dette, velkommen til forumet! Kan ikke være mange av Vestfold-gutta som mangler her nå, hehe.. Får håpe du får igjen bilen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 har ikke henta fangern enda. var nok ingen postkontor som hadde åpent i dag tror jeg. men lett om jeg henter den i morgen ja!! skal også utom winther hansen med diesel slangene og vannslangen om bmw har fått det sistnevnte:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 god dagen kai! joda, takk for det!! håper nå på å få den litt penere med deler som er bestilt. å tillegg at den blir frisk etter å ha stått på winther hansen. du har nå sett denne bilen på vei opp til våler også. det var meg ///kristian satt på med;) stemmer nok det ja! kan ikke være mange av vestfold gutta som ikke er medlemmer her nå nei:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Bestillte du instrumentringene forresten? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 nei, dæggern! det har jeg jo glemt:p får nesten se hvor mye kroner som er igjen nå etter service på bilen og ikke minst julen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Du har nå sett denne bilen på vei opp til våler også. det var meg ///kristian satt på med;) Nå husker jeg det, lider av Alzheimers, tror jeg! Var gøy på Våler, gleder meg til neste gang allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 hehe:p det skal ikke jeg uttale meg om;) var morro det! gleder meg til neste treff sjæl! da er bilen min blitt litte granne modifisert å vil være noe folk kan legge øynene på også. var nok ikke min bil som ble best lagt merke til opp til våler for å si det slik:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Var fangeren hel da du henta den? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 fangern var hel ja;) hvis ikke hadde jeg klikka! men fikk noen snodige tåkelykter da:p lurer på hvordan de er.. men vi får se å få lakkert fangern å sjekka hvordan lyktene er;) fått ordna på bilen ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 fangern var hel ja;) hvis ikke hadde jeg klikka! men fikk noen snodige tåkelykter da:p lurer på hvordan de er.. men vi får se å få lakkert fangern å sjekka hvordan lyktene er;) fått ordna på bilen ell? Bare å få lakka hehe.. Blir så bra! Leverer bilen i morgen, så da får vi se om det blir goood:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 ja, da har jeg prata med winther hansen i dag. de har ordnet bilen fiks ferdig og prøvekjørt den. de sa til meg at den går fortsatt ikke som den skal og at bmw ikke har gjort jobben sin og gjettet på at det var turboen som var gåen. de mener det kan være masse som kan være problemet. for turboen er jo splitter ny, men vil ikke slå inn. jeg har byttet luftfilter på bilen og i tillegg sjekket luft mengde/masse måleren. har noen en ide til hva som kan være problemet?? winther hansen sa så til meg at de ikke hadde lyst til i gi meg bilen før de hadde funnet ut av feilen. så de skulle sjekk feilminne en gang til og i tillegg skulle de ringe support i england å høre om de har hatt et lignende tilfelle tidligere. er ikke de service så vet ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Har lest her inne på forumet at EGR-ventilen kan lage litt trøbbel, bare en løs tanke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå