Gå til innhold

Tråden om min E46 320d touring 01 | SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helt riktig kai!! har fått igjen bilen min nå. de surrehuene av noen folk på bmw har klart å glemme å montere på turboslangene!! er det mulig!!! takket være dette måtte det byttes luft mengde\masse måler fordi at den ble full av olje siden slangene ikke var koblet til. og i tillegg var EGR ventilen nedsotet. så de har helt på noe rens, men det jokker å går litt enda. så den må nok byttes ja.

rart at de som er spesialister på bmw ikke klarer å ordne det. er visst mye lettere å si at bilen skal bare være sånn... idioter!!

men nå går i allefall bilen som en kule i forhold til hva den har gjort tidligere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har i dag hentet de nye baklyktene mine:D de skal monteres i morgen! gleder meg til å få hvit blink all over;)

Blir berre lækkert 8) Handla pærer eller?

pærer tar jeg i morgen. tenkte jeg skulle ta med lillebror på 8 ned i vaskehallen på statoil. de må jo ha noen pærer der tenker jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes snart ikke spesialister igjen noe sted, bare delebyttere. Spesialistene har enten pensjonert seg eller holder seg i bakgrunnen mens de venter på pensjonstilværelsen.

Men nå ser det jo ut til å ordne seg, bra! :wink:

Hehe.. sterke meninger, Kai? ;)

Sleng ut bilder av bilen med hvite blinkers Driftking ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til mekaniker som er til å stole på: Richie ;) hehe..

Du får si ifra når du skal Driftking, så kommer jeg en tur:)?

skal ringe richie neste gang jeg;) jepp! slår på tråden når vi turer nedover jeg vettu;) er litt usikker på når det blir da. skal vel ikke se bort ifra at det skjer tidlig, han lillebror her er ikke kjent for å sove lenge:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til mekaniker som er til å stole på: Richie ;) hehe..

Du får si ifra når du skal Driftking, så kommer jeg en tur:)?

skal ringe richie neste gang jeg;) jepp! slår på tråden når vi turer nedover jeg vettu;) er litt usikker på når det blir da. skal vel ikke se bort ifra at det skjer tidlig, han lillebror her er ikke kjent for å sove lenge:p

Hehe, skjøner skjønner. Ikke godt å få sova hos deg veitu! Du snorker vel så det dirrer i drøveln til Dan! hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...