///Kristian Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Huff å huff.. At ikke ting bare kan væra i orden! Må jo være noen som haar vært borti detta før:P? Dett er synd! Ellers er jo bilen strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Henta bilen? Noe nytt om turboen;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 helt riktig kai!! har fått igjen bilen min nå. de surrehuene av noen folk på bmw har klart å glemme å montere på turboslangene!! er det mulig!!! takket være dette måtte det byttes luft mengde\masse måler fordi at den ble full av olje siden slangene ikke var koblet til. og i tillegg var EGR ventilen nedsotet. så de har helt på noe rens, men det jokker å går litt enda. så den må nok byttes ja. rart at de som er spesialister på bmw ikke klarer å ordne det. er visst mye lettere å si at bilen skal bare være sånn... idioter!! men nå går i allefall bilen som en kule i forhold til hva den har gjort tidligere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Endelig skjer det noe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 jeg har i dag hentet de nye baklyktene mine:D de skal monteres i morgen! gleder meg til å få hvit blink all over;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 jeg har i dag hentet de nye baklyktene mine:D de skal monteres i morgen! gleder meg til å få hvit blink all over;) Blir berre lækkert Handla pærer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Endelig skjer det noe:D hvordan er ståa med bilen din da?? hørt noe om takst å greier ell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 jeg har i dag hentet de nye baklyktene mine:D de skal monteres i morgen! gleder meg til å få hvit blink all over;) Blir berre lækkert Handla pærer eller? pærer tar jeg i morgen. tenkte jeg skulle ta med lillebror på 8 ned i vaskehallen på statoil. de må jo ha noen pærer der tenker jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Finnes snart ikke spesialister igjen noe sted, bare delebyttere. Spesialistene har enten pensjonert seg eller holder seg i bakgrunnen mens de venter på pensjonstilværelsen. Men nå ser det jo ut til å ordne seg, bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Finnes snart ikke spesialister igjen noe sted, bare delebyttere. Spesialistene har enten pensjonert seg eller holder seg i bakgrunnen mens de venter på pensjonstilværelsen.Men nå ser det jo ut til å ordne seg, bra! Hehe.. sterke meninger, Kai? Sleng ut bilder av bilen med hvite blinkers Driftking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 hehe:p enig med deg jeg kai! men jeg kan i allefall nå si med hånden på hjertet at winther hansen, de vet hva de driver med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 jepp! skal nok klare å få lagt ut noen bilder av tralla i morgen ja!! håper bare ikke den ble for møkkete på vei hjem fra sandefjord i dag:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Tips til mekaniker som er til å stole på: Richie hehe.. Du får si ifra når du skal Driftking, så kommer jeg en tur:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Tips til mekaniker som er til å stole på: Richie hehe.. Du får si ifra når du skal Driftking, så kommer jeg en tur:)? skal ringe richie neste gang jeg;) jepp! slår på tråden når vi turer nedover jeg vettu;) er litt usikker på når det blir da. skal vel ikke se bort ifra at det skjer tidlig, han lillebror her er ikke kjent for å sove lenge:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Tips til mekaniker som er til å stole på: Richie hehe.. Du får si ifra når du skal Driftking, så kommer jeg en tur:)? skal ringe richie neste gang jeg;) jepp! slår på tråden når vi turer nedover jeg vettu;) er litt usikker på når det blir da. skal vel ikke se bort ifra at det skjer tidlig, han lillebror her er ikke kjent for å sove lenge:p Hehe, skjøner skjønner. Ikke godt å få sova hos deg veitu! Du snorker vel så det dirrer i drøveln til Dan! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå