Gå til innhold

Tråden om min E46 320d touring 01 | SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Finnes snart ikke spesialister igjen noe sted, bare delebyttere. Spesialistene har enten pensjonert seg eller holder seg i bakgrunnen mens de venter på pensjonstilværelsen.

Men nå ser det jo ut til å ordne seg, bra! :wink:

Hehe.. sterke meninger, Kai? ;)

Sleng ut bilder av bilen med hvite blinkers Driftking ;)

Er vel ikke fullt så galt som det kan virke, men mange av "de gode gamle gutta" med erfaring begynner det å bli tynt med, det er mitt inntrykk, ihvertfall.

Må komme med litt skryt til Morris også, da, synes gutta på delelageret er veldig hyggelige, er på fornavn med Kåre! :lol:

Har såvidt også vært borti oppretteren der også, og for å si det sånn, han kan sine saker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De kan sikkert sine saker noen av disse også. Men er veldig fortvilende når et merkeverksted, ikke gjør jobben skikkelig, og i tillegg ikke klarer å finne feilen. Snakker for meg selv, men jeg har erfaringer derfra som gjør at jeg heller vil velge et annet verksted, enn å dra tilbake dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes snart ikke spesialister igjen noe sted, bare delebyttere. Spesialistene har enten pensjonert seg eller holder seg i bakgrunnen mens de venter på pensjonstilværelsen.

Men nå ser det jo ut til å ordne seg, bra! :wink:

Hehe.. sterke meninger, Kai? ;)

Sleng ut bilder av bilen med hvite blinkers Driftking ;)

Er vel ikke fullt så galt som det kan virke, men mange av "de gode gamle gutta" med erfaring begynner det å bli tynt med, det er mitt inntrykk, ihvertfall.

Må komme med litt skryt til Morris også, da, synes gutta på delelageret er veldig hyggelige, er på fornavn med Kåre! :lol:

Har såvidt også vært borti oppretteren der også, og for å si det sånn, han kan sine saker..

jada! er igjen enig der. de på delelageret et vedlig hyggelige og normale.

men det er resten av gutta der som er litt kål! det var verkstedsjefen selv som byttet turboen i min å glemte å montere på turboslangene. når sjefen selv klarer å drite seg ut, da er det ganske drøyt synes jeg. kjenner jeg har fått de ganske langt oppi halsen. men delelageret har jeg ikke noe problem med. kommer nok heller aldri til å kjøpe en bil på morris igjen for å si det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, uansett surt å være så lenge uten bil og leve i uvisshet, men nå ordner det seg, ser det ut som. :)

det er nå helt sant! er deilig å ha bilen i orden. var litt godt å trøkke det inn i tryne på han som solgte meg bilen at "haha! hva var det jeg sa!" etter at han klarte å prestere å si at bilen skal være så dau!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. godt at dette ordner seg! Hørt masse bra om W.Hansen, så det er godt!

Delelageret til Morris er knall! Ikke alltid de er helt med, men får hvertfall delene man bestiller ;) Sleng opp bilder ja! Viktig å lære opp lillebror om hvilken bil det blir om 10 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delelageret til Morris er knall! Ikke alltid de er helt med, men får hvertfall delene man bestiller ;) Sleng opp bilder ja! Viktig å lære opp lillebror om hvilken bil det blir om 10 år ;)

hehe:p han er litt i tvil om hvilken serie han skal ha da. han har drivi å fabla om en femmer eller treer siden han var seks. er bare bmw som er bil i hans øyne allerede:p så ja, jeg må lære han ordentlig opp ja!! hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:p han er litt i tvil om hvilken serie han skal ha da. han har drivi å fabla om en femmer eller treer siden han var seks. er bare bmw som er bil i hans øyne allerede:p så ja, jeg må lære han ordentlig opp ja!! hehe:p

Hehe, det er gull:) Tyder på god oppdragelse det. hehe :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...