Dr_S Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Velkommen hit! Virker som e46 touring begynner ta seg opp som ungdomsbil Ang. Morris har aldri noen av mine BMWer stått der, ikke skal de det heller. Hørt altfor mye rart som har skjedd på det verkstedet der.. Winther-Hanssen har jeg brukt mye, de er flinke og yter service. MEN de har visst blitt for store de også nå, jeg synes de har blitt dyre rett og slett. Sjeleglad jeg har Øyvind som skrur for meg til en billig penge
///Driftking Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Velkommen hit! Virker som e46 touring begynner ta seg opp som ungdomsbil Ang. Morris har aldri noen av mine BMWer stått der, ikke skal de det heller. Hørt altfor mye rart som har skjedd på det verkstedet der.. Winther-Hanssen har jeg brukt mye, de er flinke og yter service. MEN de har visst blitt for store de også nå, jeg synes de har blitt dyre rett og slett. Sjeleglad jeg har Øyvind som skrur for meg til en billig penge jo takk skal du ha!! nei, morris blir ikke brukt mer ifra min side heller. synes ikke winther hansen er så dyre, 750 kr timen. er jo 400 billigere enn morris... joda, E46'ane kommer seg som ungdomsbil de ja. men er ikke ute etter å lage bilen som et eksempel på ungdomsbil. jeg vil bare få shina den opp og få meg en pen bil som mulig og vise folkene som kjører rundt i noen rustholker av noen BMW'er at sånn skal de se ut!! skal lyse vedlikehold og status synes jeg da:p
Dr_S Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 BMW er ikke status i seg selv, det er hvordan den ser ut og blir tatt vare på som er viktig synes jeg. Kan vel godt si at det gir status med strøken bil da
Richie85 Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Godt at fler for opp øynene for touring Pene biler
///Kristian Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Godt at fler for opp øynene for touring Pene biler pene biler, ja:)
///Driftking Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 BMW er ikke status i seg selv, det er hvordan den ser ut og blir tatt vare på som er viktig synes jeg. Kan vel godt si at det gir status med strøken bil da sant nok det ja! men det ligger i fra gammelt av at de rike gutta kjørte rundt i bmw' er. så det er jo blitt et statussymbol å ha bmw. eller er jeg alene om å mene det? men ja, det ligger noe i det å holde "statusen" shina altså bilen:p
///Driftking Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 ja, jeg synes touringene er tøffe og pene jeg. og i tillegg har jeg jo behov for å ha en touring. er vel ikke mange årene til jeg får enda mer behov for den heller:p
///Kristian Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 ja, jeg synes touringene er tøffe og pene jeg. og i tillegg har jeg jo behov for å ha en touring. er vel ikke mange årene til jeg får enda mer behov for den heller:p jasså? hehe
///Driftking Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 ja, jeg synes touringene er tøffe og pene jeg. og i tillegg har jeg jo behov for å ha en touring. er vel ikke mange årene til jeg får enda mer behov for den heller:p jasså? hehe slapp helt av! er ikke planlagt noen enda:p men vi har prata på at det ikke blir unger før vi er ferdige med utdannelsen vår, og senest før jeg fyller 30 i allefall;) skal ikke være noen gammel pappa. å da er det jo greit å ha en stasj bimmer!!
///Kristian Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 ja, jeg synes touringene er tøffe og pene jeg. og i tillegg har jeg jo behov for å ha en touring. er vel ikke mange årene til jeg får enda mer behov for den heller:p jasså? hehe slapp helt av! er ikke planlagt noen enda:p men vi har prata på at det ikke blir unger før vi er ferdige med utdannelsen vår, og senest før jeg fyller 30 i allefall;) skal ikke være noen gammel pappa. å da er det jo greit å ha en stasj bimmer!! hehe:P
///Driftking Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 jaja.. da må bilen på verksted igjen så fort de åpner. er bare å få bytta den EGR ventilen. bilen jokker og går noe jævligere enn noen gang! i tillegg holder bilen på og dø ut når den står stille på tomgang. mindre kult det altså!! nå er jeg dritt lei av problemer med bilen!!
///Kristian Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 jaja.. da må bilen på verksted igjen så fort de åpner. er bare å få bytta den EGR ventilen. bilen jokker og går noe jævligere enn noen gang! i tillegg holder bilen på og dø ut når den står stille på tomgang. mindre kult det altså!! nå er jeg dritt lei av problemer med bilen!! Triste saker!
///Kristian Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Forhørt deg om lakkering av M-fangeren eller?
///Driftking Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Forhørt deg om lakkering av M-fangeren eller? jada! det har jeg. men tenker jeg venter litt med å sette den på til våren:p så får lakken herda litt godt;)
Richie85 Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Trist med så mye problemer med bilen da.. tro meg, kjenner til å feil på bilen.. forbanna irriterende, men fryktelig deilig når alt er i orden.. Da vet du hva som er nytt på den og det gir en kanon følelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå