///Kristian Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Dette kommer til å bli en kanonbil når du får gjennomført planene dine. Mer og mer sansen for touring E46. Selvom bilen ikke er heelt i orden enda, så er det STOR forskjell på hvordan den var før...og nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Mere bilder forresten hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Mere bilder forresten hehe... jada;) bilder kommer det ja. er bare litt hektisk om dagen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Trist med så mye problemer med bilen da.. tro meg, kjenner til å feil på bilen.. forbanna irriterende, men fryktelig deilig når alt er i orden.. Da vet du hva som er nytt på den og det gir en kanon følelse ja, ikke sant! da er det mindre som kan gå galt senere;) men det skal uten tvil bli utrolig deilig å få ordna den helt og få litt ordentlig glede av den, og samtideig slippe å tenke på det som man vet er galt med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 ja, da er det lov og håpe på at bilen endelig er i stand og ikke noe tull på en stund. det finner vi ut av når bilen er ferdig til fredag hos winther hansen. godt nytt år folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Det får vi håpe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 oen gode nyheter å komme med? -Trist å måtte kjøre rundt i mercedes?? Du MÅ jo være lei av den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Her må du kaste ut flere bilder av bilen Vi liker E46 touring Kjedelig du skulle få så mye problemer med bilen din, det er aldri gøy, særlig ikke når den er 'helt ny'. Foreldrene mine har nå kjøpt sin tredje BMW på morris og er storfornøyde. De opplever en kjempeservice fra salgsavdelingen iallefall og alle problemer som skulle oppstå blir utbedret på flekken. Nå er dette biler av litt høyere prisklasse, kanskje det har noe med saken å gjøre? Jeg vurderte selv å bruke Morris ved neste service, men jeg har også hørt utrolig mye dårlig om verkstedet. Blir eventuellt en tur til tyskland, så tar jeg servicen der nede samtidig - hørt at det skal være en opplevelse i seg selv =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 oen gode nyheter å komme med? -Trist å måtte kjøre rundt i mercedes??Du MÅ jo være lei av den nå skal love deg jeg er lei av den ja! forbanna sklie av en c klasse med knøttemotor:p jeg vil ha bilen min tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Her må du kaste ut flere bilder av bilen Vi liker E46 touring Kjedelig du skulle få så mye problemer med bilen din, det er aldri gøy, særlig ikke når den er 'helt ny'. Foreldrene mine har nå kjøpt sin tredje BMW på morris og er storfornøyde. De opplever en kjempeservice fra salgsavdelingen iallefall og alle problemer som skulle oppstå blir utbedret på flekken. Nå er dette biler av litt høyere prisklasse, kanskje det har noe med saken å gjøre?Jeg vurderte selv å bruke Morris ved neste service, men jeg har også hørt utrolig mye dårlig om verkstedet. Blir eventuellt en tur til tyskland, så tar jeg servicen der nede samtidig - hørt at det skal være en opplevelse i seg selv =) du skal nok ikke se bort ifra at siden bilene er dyrere så får de automatisk bedre service ja. er rimelig irritert på de der borte nå. jeg å pappa vurderer å ta i bruk en advokat nå. for service regninga på winther hansen er på ca 25 000, og alt er bare følgefeil etter at bmw glemte å koble til turboslangen. litt irriterende. dukker bare opp mer og mer for hver ting de bytter der borte. etter at de byttet EGR ventilen så begynte bilen å jage med en gang, så nå tror de at katalysatoren er sotet igjen.. så her er vi ikke ferdige enda nei! selvfølgelig!! flere bilder skal komme. må bare få litt penger til overs til lakk av fangeren jeg har kjøpt (M tech 2), og få byttet blinkersa som jeg fikk feil av bs. også en skikkelig shinings inni bilen og litt polering så kommer det flere bilder;) enig med deg at E46 touring er en nydelig bil!! alle skulle bare vært senket originalt 1,5 cm som bilene med sportsunderstell. da hadde bilene vært 100% nydelige!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Trengs en photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Trengs en photoshoot bare få ordnet ferdig bilen først så, å litt penger inn på kontoen til overs så kan vi ta en ordentlig runde ja;) får bare håpe på at jeg har bil når det blir shinings på kepler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Trengs en photoshoot bare få ordnet ferdig bilen først så, å litt penger inn på kontoen til overs så kan vi ta en ordentlig runde ja;) får bare håpe på at jeg har bil når det blir shinings på kepler;) Ja, hadde vært moro å bli med på pussetreff på Kepler. Håper det blir noe i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Trengs en photoshoot bare få ordnet ferdig bilen først så, å litt penger inn på kontoen til overs så kan vi ta en ordentlig runde ja;) får bare håpe på at jeg har bil når det blir shinings på kepler;) Ja, hadde vært moro å bli med på pussetreff på Kepler. Håper det blir noe i nærmeste fremtid. Jepp, dette hadde vært no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Trengs en photoshoot bare få ordnet ferdig bilen først så, å litt penger inn på kontoen til overs så kan vi ta en ordentlig runde ja;) får bare håpe på at jeg har bil når det blir shinings på kepler;) Ja, hadde vært moro å bli med på pussetreff på Kepler. Håper det blir noe i nærmeste fremtid. Jepp, dette hadde vært no! hvem organiserer?? har fått igjen bilen min i klink strøken form men den er møkkete:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå