Gå til innhold

Tråden om min E46 320d touring 01 | SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trist med så mye problemer med bilen da.. tro meg, kjenner til å feil på bilen.. forbanna irriterende, men fryktelig deilig når alt er i orden.. Da vet du hva som er nytt på den og det gir en kanon følelse :)

ja, ikke sant! da er det mindre som kan gå galt senere;) men det skal uten tvil bli utrolig deilig å få ordna den helt og få litt ordentlig glede av den, og samtideig slippe å tenke på det som man vet er galt med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Her må du kaste ut flere bilder av bilen :) Vi liker E46 touring :D Kjedelig du skulle få så mye problemer med bilen din, det er aldri gøy, særlig ikke når den er 'helt ny'. Foreldrene mine har nå kjøpt sin tredje BMW på morris og er storfornøyde. De opplever en kjempeservice fra salgsavdelingen iallefall og alle problemer som skulle oppstå blir utbedret på flekken. Nå er dette biler av litt høyere prisklasse, kanskje det har noe med saken å gjøre?

Jeg vurderte selv å bruke Morris ved neste service, men jeg har også hørt utrolig mye dårlig om verkstedet. Blir eventuellt en tur til tyskland, så tar jeg servicen der nede samtidig - hørt at det skal være en opplevelse i seg selv =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du kaste ut flere bilder av bilen :) Vi liker E46 touring :D Kjedelig du skulle få så mye problemer med bilen din, det er aldri gøy, særlig ikke når den er 'helt ny'. Foreldrene mine har nå kjøpt sin tredje BMW på morris og er storfornøyde. De opplever en kjempeservice fra salgsavdelingen iallefall og alle problemer som skulle oppstå blir utbedret på flekken. Nå er dette biler av litt høyere prisklasse, kanskje det har noe med saken å gjøre?

Jeg vurderte selv å bruke Morris ved neste service, men jeg har også hørt utrolig mye dårlig om verkstedet. Blir eventuellt en tur til tyskland, så tar jeg servicen der nede samtidig - hørt at det skal være en opplevelse i seg selv =)

du skal nok ikke se bort ifra at siden bilene er dyrere så får de automatisk bedre service ja. er rimelig irritert på de der borte nå. jeg å pappa vurderer å ta i bruk en advokat nå. for service regninga på winther hansen er på ca 25 000, og alt er bare følgefeil etter at bmw glemte å koble til turboslangen. litt irriterende. dukker bare opp mer og mer for hver ting de bytter der borte. etter at de byttet EGR ventilen så begynte bilen å jage med en gang, så nå tror de at katalysatoren er sotet igjen.. så her er vi ikke ferdige enda nei!

selvfølgelig!! flere bilder skal komme. må bare få litt penger til overs til lakk av fangeren jeg har kjøpt (M tech 2), og få byttet blinkersa som jeg fikk feil av bs. også en skikkelig shinings inni bilen og litt polering så kommer det flere bilder;)

enig med deg at E46 touring er en nydelig bil!! alle skulle bare vært senket originalt 1,5 cm som bilene med sportsunderstell. da hadde bilene vært 100% nydelige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs en photoshoot 8)

bare få ordnet ferdig bilen først så, å litt penger inn på kontoen til overs så kan vi ta en ordentlig runde ja;) får bare håpe på at jeg har bil når det blir shinings på kepler;)

Ja, hadde vært moro å bli med på pussetreff på Kepler. Håper det blir noe i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs en photoshoot 8)

bare få ordnet ferdig bilen først så, å litt penger inn på kontoen til overs så kan vi ta en ordentlig runde ja;) får bare håpe på at jeg har bil når det blir shinings på kepler;)

Ja, hadde vært moro å bli med på pussetreff på Kepler. Håper det blir noe i nærmeste fremtid.

Jepp, dette hadde vært no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs en photoshoot 8)

Jepp, dette hadde vært no!

hvem organiserer?? har fått igjen bilen min i klink strøken form :D men den er møkkete:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...