///Kristian Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Godt å høre at den fungerer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Blei det full shinings av touringen igår? Så fort jeg blir fresk, skal min taes også. Ser ikke bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Er du fornøyd med bilen eller? Godt at den fungerer som den skal Ser du har planer om å senke bilen, jeg har et m-tech understell med senkefjærer som snart kommer til salgs. Du kan se bilder av det på min touring i tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Er du fornøyd med bilen eller? Godt at den fungerer som den skal Ser du har planer om å senke bilen, jeg har et m-tech understell med senkefjærer som snart kommer til salgs. Du kan se bilder av det på min touring i tråden min jada!! bilen er helt kanon den nå ja!! helt ny bil å kjøre!! vannvittig deilig!!!!!!! skal ta og kikke på det jeg. har du noen ca pris på det? og hvor mye senk er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Blei det full shinings av touringen igår? Så fort jeg blir fresk, skal min taes også. Ser ikke bra ut skal love deg ta det ble full shinings ja!! tok og putta den i maskin med underspyling og polering. følte den trengte det! heldigvis rakk jeg å gjøre det før sprengkulda kom igjen i dag:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Uten å si det med 100% sikkerhet, er det ikke 1,5 cm senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Uten å si det med 100% sikkerhet, er det ikke 1,5 cm senk? hvis det er original senken på sportsutgavene til bmw så skal det være 1,5 ca har jeg hørt.. hadde vært digg å få sluppet den litt ned. ser jo ut som en monstertruck i front:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 ..ser jo ut som en monstertruck i front:p Hehe. Hadde vært strøkent med den senken. Litt moderat. Også kommer jo M-tech2 fronten på om ikke så altfor lenge, og om ikke det er nok, så blir det hvite baklykter også Hørt noe mer fra Bs, ang lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 ..ser jo ut som en monstertruck i front:p Hehe. Hadde vært strøkent med den senken. Litt moderat. Også kommer jo M-tech2 fronten på om ikke så altfor lenge, og om ikke det er nok, så blir det hvite baklykter også Hørt noe mer fra Bs, ang lyktene? de vil igrunn ikke diskutere noe om lyktene jeg fikk.. ikke min feil at de sendte meg feil lykter... men det skjønner ikke di! mulig jeg bare kjøper noen andre når jeg får penger for hånden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Skulle vi fått gjort noe med eksosen din? Hvertfall fått satt på noe pent bak der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Skulle vi fått gjort noe med eksosen din? Hvertfall fått satt på noe pent bak der? det begynner å bli på tide kanskje:p tror bare en liten muffler ville løftet litt på utseende på bilen ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Er ikke store jobben det;) Bare å få kjøpt inn noe du liker, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Er ikke store jobben det;) Bare å få kjøpt inn noe du liker, selvfølgelig. ehh... jo det er litt stress. har diesel jeg vettu. der sitter det en knekk på utløpet som er litt køddent. så må nok noe sveising til, og i tillegg noen litt proffere folk enn oss 2 til å gjøre det tror jeg... jeg lar i allefall ikke ward slippe til med vinkelkuttern:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 ... jeg lar i allefall ikke ward slippe til med vinkelkuttern:p Hehe, det har vi gjort før Men trodde kanskje du bare var ute etter en type universal. Litt billigere. Den knekken hadde da vi også klart. Men skjønner absolutt om du ville hatt noe skikkelig. Hva med eisenmann? Lik Syse. Det er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 ... jeg lar i allefall ikke ward slippe til med vinkelkuttern:p Hehe, det har vi gjort før Men trodde kanskje du bare var ute etter en type universal. Litt billigere. Den knekken hadde da vi også klart. Men skjønner absolutt om du ville hatt noe skikkelig. Hva med eisenmann? Lik Syse. Det er tøft koster jo skjorta og litt til jo... nei, det får holde med en muffler så lenge. er ikke lyd jeg er ute etter, bare få vekk den stygge originale diesel knekken! men den sitter så trangt inntil resten av potta, så det blir vanskelig å få gjort noe selv tror jeg. skal vise deg neste gang vi sees jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå