///Kristian Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Når du sier det, så minnes jeg at vi har sett på det før Men, husk: jeg har en liggende her. Den som egentlig skulle på cabben. Hadde fylt ut bak der? Får den hvis du vil ha den.. Må kappes til evt bare Tror bror kjøpte den på Svendsen en gang i tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Når du sier det, så minnes jeg at vi har sett på det før Men, husk: jeg har en liggende her. Den som egentlig skulle på cabben. Hadde fylt ut bak der? Får den hvis du vil ha den.. Må kappes til evt bare Tror bror kjøpte den på Svendsen en gang i tida. skal tenke på det. skal høre litt med svendsen om hva de ville tatt for en slik jobb. tror ikke jeg gidder å begi meg ut på den jobben:p Å ja, vi har kikka på det tidligere ja:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 jaja! da skal det sies at jeg har hatt bilen ca 2 uker siden jeg fikk den igjen fra verkstedet. har ikke hatt noen problemer enda, og håper ikke på noe mer problemer heller. bilen går som ei kule i forhold til hva den gjorde. så nå er jeg veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Er en helt annen bil nå Gikk som ei bøtte med d.... før Trengs noen bilder i tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 æsj!! jeg ville også på vasketreff! men takket være arbeidsgiveren min som har sendt meg til oslo i 4 uker for å jobbe så rakk jeg jo ikke hjem til vasketreffet. men akkurat nå viser gradestokken -0,7 og strålende solskinn ute, så da tenkte jeg å vaske bayern litt ja;) ha en flott dag alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 ja da har jeg vært og vasket bilen, å dermed tenkte jeg å tilfredstille en del sjeler der som har bedt om mer bilder:p så her kommer det noen bilder. sorry dårlig kvalitet på bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Deilig med nyvasket bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Deilig med nyvasket bil finnes ikke bedre kan du si:p deilig med fri i dag ass! får liksom gjort en del;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Den baumen der må absolutt ut! Evt finn en med tysk flagg, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Se der, ja! Flott bil, men som Doktorn sier, baumen må ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Jeg syns orange blink er kult på post facelift. Få side og front også! Farge er bilen? Jeg vurderer nesten det på min også, jeg klarer bare ikke like orange facelift blinkers foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Jeg syns orange blink er kult på post facelift. Få side og front også! Farge er bilen? Jeg vurderer nesten det på min også, jeg klarer bare ikke like orange facelift blinkers foran.. fysj og fysj Hvite blink..All the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Beste baumen som er Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Er noen år siden jeg hadde Wunderbaum, men da var det New Car som var den jeg likte best..hadde den i hanskerommet Vognkortet luktet baum til evig tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Er noen år siden jeg hadde Wunderbaum, men da var det New Car som var den jeg likte best..hadde den i hanskerommet Vognkortet luktet baum til evig tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå