stubb Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Skal bytte dempere bak på en E36 cab -97 mod. Hvor finner jeg toppen av demperen, hvor løsner jeg den???? Kikket litt på det i helgen, men finner det ikke. Problemet er at jeg ikke får kjørt ned cab`n, det er ødelagt mekanisme over frontruta. Det er helautomatisk cab på den. Har en misstanke om at jeg må ned i det rommet som åpner seg i bakant av cab`n når man kjører ned taket. Kan jeg få dette dekslet opp uten å åpne låsene over frontruta? Er det noen der ute som vet noe om dette? Må få fikset dette da det er lekk i demper. Håper på svar....
AlXz Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Du må inn i bagasjerommet. Løsne trekket på siden av bakskjermene på innsiden. Tror jeg.. Mulig at cab'n har dette der cab-taket pakkes ned?? Jeg hadde også ned orginalhøytalerne som er skrudd under hattehylla.., men på cab så sitter høytalerne i dørpanelene istede?
stubb Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Du må inn i bagasjerommet.Løsne trekket på siden av bakskjermene på innsiden. Tror jeg.. Mulig at cab'n har dette der cab-taket pakkes ned?? Jeg hadde også ned orginalhøytalerne som er skrudd under hattehylla.., men på cab så sitter høytalerne i dørpanelene istede? Hadde ut trekket i bagasjerommet uten å finne noe. Tok så ut baksete og rygg uten å finne noe. Tok deretter av dørpanelet på sidene hvor høytalerne sitter, fant ingen ting der heller. Er ikke "hatthylle" her, det er her cab`pakkes ned. Må jo være nede i det "cab rommet" som jeg må ned i da???
AlXz Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Er nok sannsynelig det da ja.. :/ Vært lite borti cab.. Men skulle tro det var en annen måte enn elektrisk å legge ned taket på?
stubb Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Er i rommet til caben ja Pokker også da har jeg en dritt jobb å gjøre vet jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå