AlXz Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Har litt merkelig turteller. Funker bra opp til 2000rpm. Men når den kommer dit henger den litt.. Har jeg høyere turtall tar det tid før nåla flytter seg. Går bra fra litt over 2000tpm til 4000rpm igjen. Men på 4k henger den bra igjen, og sjeldent jeg kan se den flytte seg over. Bilen går rent og funker bra.., så må være instrumentpanel eller noe slikt? Noen som har vært bori dette??
StianLgs Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Har problemet selv. Håper noen vet hva det kan skyldes
AlXz Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Jeg har et annet IP jeg kan teste, for å se om feilen ligger der..
vegard89 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Hiver meg på den tråden her! har samme problem..turteleren henger seg opp ved 3500rpm ca. og når jeg gir mere gass så kommer den på 4 og fungerer igjen. er akuratt ved 3500rpm da stopper den opp . hender den også henger seg på ved 4500 rpm også. er litt iriterende. håper noen kan komme med noe tips på hva det kan være
AlXz Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Ikke ennå.. Litt nedprioritert akkurat nå.. Men sier i fra når det er gjort
hardrocxsludge Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Prøv å bytt speedo . Var samme feil på en bil jeg hadde men det var både turteller og fart . Så når jeg kjørte i 100 så ville ikke måleren dette lenger ned enn 90 km så jeg prøvde å dunke oppå dashen, da datt den mer og mer nedover . byttet speedo da jeg hadde 4 stykk liggendes og har fungert utmerket etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå