Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hub diameter på 59,1]

E30 har 72.5mm, altså de passer ikke!

Her tar du veldig feil og det er dumt å komme med gale opplysninger i en salgsannonse uten å sjekke fakta!

E30 har hub diameter på 57.1 og passer derfor perfekt med 2mm ringer som overgang fra 59.1.

Jeg jobber for BMW og har nettopp gjort nøyaktig denne "operasjonen".

Sjekk gjerne vognlister etc. selv slik at denne tråden forblir en salgstråd og ikke en gjettekonkurranse!

Skrevet
litt tull med ET der, men det kan spaces!. løp og kjøp! om hjula er beine og pene er dette et kupp.

Både felgene og BMW E30 har ET 35 så jeg ser ikke helt hvorfor det må spacere til?

Skrevet
hub diameter på 59,1]

E30 har 72.5mm, altså de passer ikke!

Her tar du veldig feil og det er dumt å komme med gale opplysninger i en salgsannonse uten å sjekke fakta!

E30 har hub diameter på 57.1 og passer derfor perfekt med 2mm ringer som overgang fra 59.1.

Jeg jobber for BMW og har nettopp gjort nøyaktig denne "operasjonen".

Sjekk gjerne vognlister etc. selv slik at denne tråden forblir en salgstråd og ikke en gjettekonkurranse!

Beklager! Men jeg var skråsikker på at det kun var E39(74.1mm) som ikke hadde 72.5.. Har sjekket nå, og du har visst rett.. :wink:

Skrevet

et 35 på 17" på e30 for du felgen midt under bilen. ikke nødvendig,men det ser bere ut=) hadde ET 18 på mine mo6. det ble perfekt. men klart at de ikke er nødvendig. lykke til med salget! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...