Gå til innhold

CROM eller SVART grill?  

15 stemmer

1. 1. CROM eller SVART grill?

• crom
      4
    • svart
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jo ikke denne bilen så fryktelig mørk da ;)

Det spørs jo litt hvordan man ser på det. Lysere enn din, men mørkere enn min :lol:

:lol: ja sannt det. Men har du sett denne fargen live,så har du sett at den er ganske lys ;) Men dette med farge på nyrer er jo selfølgelig en smaksak da :) Regner med eier/trådstarter finner ut av det etterhvert :)

Skrevet
Ja skulle gjerne sett flere bilder av denne fargen! Virker veldig unik :D

En kjenning av meg hadde en Touring i denne fargen. Prøvde og lete opp bildet av den men fant det desverre ikke. det var en utrolig pen og strøken e36 ihvertfall.

Skrevet

takk for tips! :D

skal titte på den føleren når kulda tar av litt..

Bilder skal det komme flere av :)

bra du liker lakken da:) den er ikke like strøken i virkeligheten som på bildene, men bare sommern kommer så har jeg lyst på hellakkering. men får se hva tia bringer.

grillen vurderer jeg helt svart! bytte ut lista rundt til svart også.

Skrevet

Fargen er egentlig veldig pen. Morro med en farge alle andre ikke har på sin E36. Enig i at grillen bør bli svart. men syns IKKE du skal lakkere listene rundt i bilens farge. Det skillet som er rundt bilen bør få være der syns jeg ;) Penest med sorte lister etter min smak.

Skrevet

UPDATE!

Da har det vært stille her en stund, så er vel på tide å forklare hvorfor.

Snøen og isen har intatt veiene og da er det vanskelig å holde seg inne.

Har blitt en del turer til ringbana på Gardemoen for å kjøre litt mer trygt fra blålysene. :D

Her er hvertfall resultatet etter en av de mange dagene med sladding:

1f1t9kiuxj860tvr5u6s.jpg

(gleder meg til hengerfestet forsvinner :) )

Som nevnt i et annet innlegg er grøftlyset mitt litt ustabilt. Det funker stort sett som det vil, men plutselig her en dag fuunka det mens jeg sladda, og da spratt jeg ut å knipsa ut et frontbilde:D

ggh0f152ficahr0idvas.jpg

Lysa er gulere i virkeligheten, men det skal komme xenon etterhvert!

Desverre er det ikke overalt jeg ønsker snø og is. Igår da jeg kjørte en kompis hjem kjørte jeg forbi en buss som hadde kjørt ut og den bakken kom ikke jeg opp heller.. så da sklei vi baklangs og inn i bussen.

k96ynpzsyuq9m3th4uqy.jpg

Litt utydelig bilde, men der ser man hvertfall hvordan underlaget lå ann.

Etter en times slit (med hjelp av foreldre) kom vi oss løs, desverre med litt riper og bulker.

dbi99tg3dv94lc625a5d.jpg

Vanskelig å se på bilde, men det ble noe ikke alt for voldsomme bulker og riper (heldigvis)

Mistet derimot en list. ER DET NOEN SOM HAR EN SLIK EN TIL OVERS?

xpox2rtofvlcvab9wnnv.jpg

Til uka er det planer om å få satt inn bilen, få retta opp bulker, pusse rust +++

Skrevet

Utrolig kjipt å få skader på bilen da. Men skulle vel tatt hintet når bussen ikke kom opp ;) Men håper du får ordna skadene da :)

Skrevet

Hehe. ja er igrunn det. men det kunne jo gått så mye verre:P

Greia er at det var dosering der. og jeg var så dum og vri på hue for å se på bussen, istedenfor å konse om å komme opp. så sånn gikk det! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...