rynne Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Da understellet på min E34 525ia ikke er i så god form og trenger reperasjoner selges bilen min i deler. Som sagt er det en del problemer med understellet, og med det menes en del ting på forstillinga, differensialen og bremserørene bak. Da dette kom på ca 20-25.000 kroner hos diverse verksted skal jeg nå selge bilen i deler. Bilen er en 1991 BMW E34 525ia som ble importert til Norge i 2001. Karosseriet har gått ca 245.000km, mens motoren er gått ca 210.000. Moten går som ei klokke, dog med den velkjente "tikkinga" ved kald oppstart. Automatkassa er i relativt god stand, hakker noe på tredje gir, ellers tight og fin. Bilen er i daglig bruk i dag fortsatt, og er registrert om noen vil rette opp understellsproblemene. Bilen har hvitt skinninteriør. Baksetene ser veldig bra ut, passasjersetet foran er i litt verre stand, mens førersetet er noe mer slitt enn passasjersetet igjen. Har både originale og angeleyes frontlykter. Har sotet, originale, og baklykter av type på bildet. (altså 3 stk forskjellige). Ellers er det jo samme greia. Vil helst selge ting så komplett som mulig, men er bare å spørre. Har litt dårlig tilgang på bilder da jeg er på jobb på sjøen. Bilen står i Kristiansand.
MatsBekk Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 hvor mye for sotede baklamper, grøftelys? sperrediff? er den hel? MVH Mats
rynne Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Baklamper som vist på bildet kan du få for 400,- - de som er helt svarte kan du få for 300,- Har grøftelys ja. Når det gjelder differensial og understell generelt så har jeg ikke peiling. Kan ingenting om understell, annet enn hvordan det fungerer. Differensialen er slitt, og lager høy ulyd. Vil helst selge hele bilen, men kommer dere med bud, skriver jeg ned budene og ser an litt. Så tenkte jeg å sjekke at dere fortsatt vil ha delen, for å sende. Er ikke hjemme før 15. desember, så har litt tid.
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 hva slags fargekode er det på denne? har du slangene på clutchen? (mellom hoved/slavecyl, samt mellom hovedsyl/bremskraftforsterker)
MatsBekk Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 byr 500 for grøftelys og sorte baklamper vist du bestemmer deg for og selge det
rynne Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Bud notert! Regner med du mente de helt sota lyktene? Hafsmo, det er nok ikke den metallic fargen som er på din bil. Husker ikke nøyaktig fargekode, men kan sjekke når jeg kommer hjem. Slanger og egentlig alt annet som har med motor og understell å gjøre har jeg rett og slett ikke peiling på. Aldri gjort noe med motorrommet, og det tviler jeg på at forrige eier gjorde også. Så hvis du mener det skal være noen slanger der - så for all del, du kan prøve å gi meg et e-learningskurs som forklarer hvordan jeg skal nappe det ut
MatsBekk Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 de helt sota ja, er de sotet selv eller kjøpt sånn? ikke det at det gjør noe
rynne Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 De er hjemmesotet - men ikke av meg. De er HELT svarte - så ikke mye lys å skimte i dagslys
MatsBekk Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 det gjør da ingen ting, vist det er for ille så klarer jeg vel og vaske en del med tynner eller annen malingsfjerner?
rynne Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Hehe, tør ikke garantere det da det ikke var jeg som gjorde jobben. Men tror ikke du får problemer med det eventuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå