Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort dette før?

Får vel ikke plass til 2 under baksetet og er ikke så sugen på å sveise fast ei batteri hylle under panseret heller så da er det bare bagasjen igjen.

lurer da på om noen har tips/bilder til åssen dette kan gjøres? =)

kaste ut reserve hjulet er uaktuelt.

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hmm... Er vel ikke strengt tatt nødvendig med 2 batterier da. Altså, alt hjelper ;) Men personlig hadde jeg fortsatt kjørt kun et batteri baki der. Bruker ikke 2500 watt hele tiden :)

Hadde heller hatt et batteri og en kondensator, en to batterier og ingen kondensator. Sparer du plass OG vekt :)

Skrevet

Hvorfor er du skeptisk på den? :)

Hmm... har du oppgradert batteriet da? Eller kjører du originalt batteri? ;) Og, hvordan har du koblet forsterker? Pluss og minus rett på batteri?

Mye spørsmål, men prøver bare å bistå :)

Skrevet

Har for meg det egentlig bare er juks :P

alt er orginalt, kommer til å koble + og - på batteriet.

Har ikke så lyst å brenne 15-16k på ett anlegg om jeg ikke har strøm nok til å drive det :P

Skrevet

Nei kondis funker det :) Er veldig lite juks ;)

Prøv først å bytt batteriet ditt du. Kan være at det er litt sletent :) Anbefaler Apollo/Northstar.

Så du har ikke koblet opp noe nå eller skal du til å koble det du har på batteriet?

Skrevet

Altså, man TRENGER ikke en kondensator. Det skal jeg ikke påstå! Men å påstå at det ikke har noen funksjon, isolert sett, er bare sprøyt :)

Men absolutt lurt å sikre seg et godt batteri før man starter med kondensator! Til og med god nok kabling i alle ledd er viktigere en kondensator ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...