B3KK15 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Noen som har gjort dette før? Får vel ikke plass til 2 under baksetet og er ikke så sugen på å sveise fast ei batteri hylle under panseret heller så da er det bare bagasjen igjen. lurer da på om noen har tips/bilder til åssen dette kan gjøres? =) kaste ut reserve hjulet er uaktuelt.
///FredriK.S Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Har du batteriet ditt under baksetet?
///FredriK.S Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Så du har flyttet det fra motorrom da eller? Var det vanskelig?
B3KK15 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Om du har 91' så skal det jo sitte bak på din også?
///FredriK.S Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Mitt er i motorrom. Bilen er registrert i 1990, men er en 1991 modell
Tony Bardalen Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Min 518 har og batteriet foran. '91-modell. Planen er å sveise ei ramme baki for å plassere et nytt et der Hva skal du med to batterier baki da? Stort strømtrekk?
Tony Bardalen Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Hmm... Er vel ikke strengt tatt nødvendig med 2 batterier da. Altså, alt hjelper Men personlig hadde jeg fortsatt kjørt kun et batteri baki der. Bruker ikke 2500 watt hele tiden Hadde heller hatt et batteri og en kondensator, en to batterier og ingen kondensator. Sparer du plass OG vekt
B3KK15 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Je er litt skeptisk til kondensatorn Også er det så surt når lysablinker.
Tony Bardalen Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Hvorfor er du skeptisk på den? Hmm... har du oppgradert batteriet da? Eller kjører du originalt batteri? Og, hvordan har du koblet forsterker? Pluss og minus rett på batteri? Mye spørsmål, men prøver bare å bistå
B3KK15 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Har for meg det egentlig bare er juks alt er orginalt, kommer til å koble + og - på batteriet. Har ikke så lyst å brenne 15-16k på ett anlegg om jeg ikke har strøm nok til å drive det
Tony Bardalen Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Nei kondis funker det Er veldig lite juks Prøv først å bytt batteriet ditt du. Kan være at det er litt sletent Anbefaler Apollo/Northstar. Så du har ikke koblet opp noe nå eller skal du til å koble det du har på batteriet?
tofter Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Kondensator er bortkastede penger, bruk dem på ett skikkelig batteri. Er vell plass til ett rimelig drugt batteri under baksetet??
Tony Bardalen Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Altså, man TRENGER ikke en kondensator. Det skal jeg ikke påstå! Men å påstå at det ikke har noen funksjon, isolert sett, er bare sprøyt Men absolutt lurt å sikre seg et godt batteri før man starter med kondensator! Til og med god nok kabling i alle ledd er viktigere en kondensator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå