Gå til innhold

2 batterier i E34 sedan.


 Share

Anbefalte innlegg

Syns nå at dere tar denne kondis diskusjonen et annet sted, d var ikke dette trådstarter lurte på.

dere kan jo fortsette på denne tråden :)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137899

Ang batteriet i en E34, så kan du nå ha et framme i motorrommet om d er plass, for på biler med ac og bl,a tds så sitter batteriet under baksetet pga at d blir dårligere plass i motorrommet.

eller at du fikser plass i bagasjen. er ikke værre en d ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke hva du skal med 2 batteri når du heller bare kan ha 1 jævli kraftigt et.... ;)

Hadde forøvrig kun "org" batteri + kondensator i 525'n min (batteri under setetene btw)..

Hadde en forsterker på 1500wrms (Solid Audio F15D, kraftig sak..) Og en Xelent TX15 på 3000(eller4000)wrms basser...

Aldri problem med for lite strøm :) (hadde det dog før jeg fikk på kond.)

Optima blir ofte brukt til store stereo..

http://www.gylling.no/optima.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk autod.no du, så ser du på bmw`n til anders, han slengte inn et par batterier i sin E34 ;) hehehe.

men nå er d jo ikke så vanskelig å slenge i et ekstra batteri da, enten så er d plass i motorrommet der d pleier å stå, eller så fikser du plass på feks på høyre side i bagasjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du skal med 2 batteri når du heller bare kan ha 1 jævli kraftigt et.... ;)

Hadde forøvrig kun "org" batteri + kondensator i 525'n min (batteri under setetene btw)..

Hadde en forsterker på 1500wrms (Solid Audio F15D, kraftig sak..) Og en Xelent TX15 på 3000(eller4000)wrms basser...

Aldri problem med for lite strøm :) (hadde det dog før jeg fikk på kond.)

Optima blir ofte brukt til store stereo..

http://www.gylling.no/optima.htm

optima kan ikke sammenlignes med,kinetik,stinger,northstar osv som er rene bilstereobatteri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt du trenger er litt større enn orginalt batteri. 80-90amp kansje vil fungere bra, bare ikke knekk dynamoen, greit å vite hva den kan lade først.. også en fusebox med rele som du kan få til å kutte å gi strøm til anlegg når det begynner å bli lite strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kondis funker det :) Er veldig lite juks ;)

Prøv først å bytt batteriet ditt du. Kan være at det er litt sletent :) Anbefaler Apollo/Northstar.

Så du har ikke koblet opp noe nå eller skal du til å koble det du har på batteriet?

kondensator er bare tull, værtfall når man har 2500w rms, den vill ikke få all strømmen den trenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen skal man lese mye rart, her er d mye tullprat :roll: men holder meg til tony her, og gidder ikke å si noe, huff................

Likevel sier du noe! :D

jeg kommenterte ikke hva jeg syntes nei, og den kommentaren din var vel heller ikke serlig god :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen skal man lese mye rart, her er d mye tullprat :roll: men holder meg til tony her, og gidder ikke å si noe, huff................

Likevel sier du noe! :D

jeg kommenterte ikke hva jeg syntes nei, og den kommentaren din var vel heller ikke serlig god :wink:

Men da kunne også du like godt spart deg for å sie noe! Motsier deg selv gjør du og..

Men nå har trådstarter fått to sider med krangling, og kanskje ett par svar på det han svarte på. Så kan vell legges død denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen skal man lese mye rart, her er d mye tullprat :roll: men holder meg til tony her, og gidder ikke å si noe, huff................

Likevel sier du noe! :D

jeg kommenterte ikke hva jeg syntes nei, og den kommentaren din var vel heller ikke serlig god :wink:

Men da kunne også du like godt spart deg for å sie noe! Motsier deg selv gjør du og..

Men nå har trådstarter fått to sider med krangling, og kanskje ett par svar på det han svarte på. Så kan vell legges død denne tråden.

Ikke bry deg så du heller da vettu, jeg reagerte på ting som er helt bak mål, ikke er jeg heller intressert i krangling, hva da motsi meg selv, har ikke kommentert noen direkte? :roll: men som du selv sier, d har vært mye krangling, så da er vel dette og et avsluttet tema :)

Back to topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...