Tony Bardalen Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Got me there Hehe. (Skrives forøvrig med en 'o') Ja jeg har planer om 5mm stålplater som er vannskjært med hull og det hele. Vurderer å sveise kasse på samme måte som Joakim har gjort og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Okei det hørtes ikke dumt ut! Har du tilgang på fresemaskin selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Nopp... settes bort til vannskjæring Koster ikke stort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Prøve å få tralla EU-godkjent snart da... Blir spennende å se hvor mye som er feil Noen som vet om noe ok vinterdekk som ikke er alt for dyre? Driver å hører litt rundt om kring nå. Planen er å handle 4 nye vinterdekk neste fredag! Vil ha noe som fungerer bra, men samtidig ikke koster skjorta. Pristak er 4000 kroner for alle 4 ferdig montert på felger som jeg har liggende Hyl ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Da blir det Continental ContiVikingContact 5 neste Fredag! Annet snaskens jeg må ha til bilen er: - Nye bremser rund baut - Nye traversforinger - Litt annet av foringer - Håndbrekkvaiere Pluss en GOD service Men det trenger vi ikke prate mer om her Venter FORTSATT på spiller da! Sendt SMS og purra litt på den... håper det skjer noe der snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Jøss, kjentfolk Overrasket meg ikke å finne deg her si ifra så skaffer jeg bedre hjul til bedre pris, driver verksted for meg selv nå så er bare å komme med vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Hallois du Bedre dekk til bedre pris hørtes ikke feil ut! Kommer gjerne innom en tur til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Jeg støtter iallfeall valget av continental vinterdekk, står på godt og er ikke like "vinglete" som feks Nokian hakkapellita, grunnet stivere gummi i sidene. Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Da blir det Continental ContiVikingContact 5 neste Fredag! Annet snaskens jeg må ha til bilen er: - Nye bremser rund baut - Nye traversforinger - Litt annet av foringer - Håndbrekkvaiere Pluss en GOD service Men det trenger vi ikke prate mer om her Venter FORTSATT på spiller da! Sendt SMS og purra litt på den... håper det skjer noe der snart. Halla Tony og velkommen til bimmers Når d gjelder deler til bmw, så er d stort sett koed.no som gjelder da dem garantert er billigst, og kjører org deler Når d gjelder traversforingene bak, så sleng på powerflex når du først er igang, koster litt mer men er verdt d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Njææ... Koster mer og trenger ikke. Skal være cruisebil dette så gidder ikke kjøre på med stivere foringer da Ellers takk. Har vært inne på koed.no og laget meg en handleliste nå Blir som ny bil dette her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Blir ikke no spessielt stivere med powerflex,ikke i traversen iværtfall. men så mye lettere å montere en med vanlige foringer da gitt hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Da mister det vel litt av poenget? Minst dobbelt så dyrt og ikke noe stivere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 blir helt sikkert stivere, men d er nok i traversen du merker d minst, og dobbelt så dyrt er d ikke og ikke glem at powerflex er mye mer holdbart en vanlige foringer. men d som var så bra at d tok et kvart å montere dem, og d var lett. mens vanlige foringer må presses inn, ikke d at d er et problem, men mer arb. men dette er jo selvfølgelig opp til hver og en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Gjort noe i Bmw'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Nå har det vært stille her en stund.. Skjer det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå