Gå til innhold

rotrex kompressor kitt til m50/m52 selges igjen og igjen. .

Anbefalte innlegg

Skrevet

selges på nytt da nok en useriøs kjøper tydeligvis ga bud over evne. ved å bytte reimhjul på kompressoren kan man lade mere, pressa er god for ca 350 hk+ . kan byttes mot komplett turbokitt til m20 motor + penger. vil ha igjen 16-17000 for kittet da det har kostet meg nærmere 40000.er nesten ikke brukt. kjørt max 50 mil med det på min gamle motor, en m50b20 gikk brukbart, men jeg hadde feil tenning på motor, så motor ble litt varm hehe. ingen skader på kittet.

bilder nederst på side 3

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dette har kostet meg ett sted mellom 35 og 40000 regner ikke med å få igjen det , men alt er jo som nytt. vil helst ikke selge med for mye tap heller venter nå bare på å få inn noen bud på det. . . . den som byr nok i mine øyne for det jo så sandt ingen byr mere innen rimelighetens grenser. første mann/dame mer 16000 får kittet

• 2 weeks later...
Skrevet

menne, får jeg kjørt med dette kitet. og 0,3kilo i ladetrykk. Sånn at det er mest mulig holdbart. Atle

Skrevet

så lenge ladetrykket er stabilt, og du har god AFR pluss motorn din ikke er en dass, så klarer de fleste motorer fint 0.5 :)

Mazda motorn min holdt 0.9 i ett år før den sa takk for seg (ikke ladetrykksrelatert :P)

Skrevet

jeg kjører ca 0,6 kg på min e36 328i med orginal motor. den har rulla mange 1000km uten problem. så vist man har en motor som er bra skal det ikke være noe problem og kjøre med dette kittet.

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...