Gå til innhold

Bosch vindusviskere - Forbanna møkk!

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har også Bosch viskere (kostet ikke så mye på Bauhaus) og de funker fint på andre vinteren nå. Jeg vasker alle rutene med BMW Silikonfjerner når jeg vasker bilen, og tar også viskerbladene i samme slengen. Blir helt rent.

Eneste problemet jeg har med viskerne er at den høyre viskeren på frontruta (sett innenfra) ikke legger seg ordentlig inntil ruta nede i hjørnet slik den originale gjorde, men det er en mindre sak.

Skrevet

De to gangene jeg kun fant Bosch i hyllene har jeg hatet dem etter en måned. Champion var veldig bra men er nesten ikke å se lenger. Denso har fungert helt, helt fint men Valeo er merket jeg sverger til. Hvis jeg ikke tar feil er dette leverandøren til BMW. Ikke vilt dyre men riktig gode uten særlig vedlikehold. Å tørke av bladene ved jevne mellomrom er en selvfølge - om ikke annet så for rutas skyld!

Skrevet
Hvor kjøper du Denso?

InnleggSkrevet: Tir Des 01, 2009 16:46 Tittel: Svar med Sitat

Sist jeg kjøpte viskere var november i fjor, og det var Denso fra Bilxtra.

Fungerer ennå, men lurer på å bytte nå som vinteren er i anmarsj.

Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt

1998 E36 318iT Individual

BMWCCN medlemsnr. 10207

Skrevet

ta litt bensin på en fille eller papirbit. tørk av visker bladene med dette. et trix jeg fikk av en kunde med oss. kjøreskole bil. som triller 70 000km i året på 1-2 sett viskere. billige viskere har dårligere gummi en dyre. de billige setter det seg lettere sand og "stein" i. og striper opp ruta di. og når den er utslitt går den ikke gjennom eu-kontroll. og blir ruta annmerka på eu-kontroll som utslitt, gjelder ikke glassforsikringen din heller. da blir det ikke billig.

Skrevet
ta litt bensin på en fille eller papirbit. tørk av visker bladene med dette. et trix jeg fikk av en kunde med oss. kjøreskole bil. som triller 70 000km i året på 1-2 sett viskere. billige viskere har dårligere gummi en dyre. de billige setter det seg lettere sand og "stein" i. og striper opp ruta di. og når den er utslitt går den ikke gjennom eu-kontroll. og blir ruta annmerka på eu-kontroll som utslitt, gjelder ikke glassforsikringen din heller. da blir det ikke billig.

pleier jeg og at gjøre.. blir veldig bra..

ellers kjøper jeg originalgummi og bytter de.. billigt og best :)

Skrevet

Er dette orginal viskere, vist dere klarer å se det da. (dårlig mobil kamera)

u0y3ev26teiob8gv41d5.jpg

Tok av disse ifjor og byttet de ut med noen som heter Trico exact fit og de funker meget dårlig nå!

Så vill gjerne kjøpe noe som er orginalt til BMW som faktisk funker.

Så om dette er orginale viskere kan jeg bare kjøpe orginal gummi :D?

Skrevet
Er dette orginal viskere, vist dere klarer å se det da. (dårlig mobil kamera)

Tok av disse ifjor og byttet de ut med noen som heter Trico exact fit og de funker meget dårlig nå!

Så vill gjerne kjøpe noe som er orginalt til BMW som faktisk funker.

Så om dette er orginale viskere kan jeg bare kjøpe orginal gummi :D?

Stemmer det, hvis de er orginale så er det bare og bytte gummi. Jeg gjør det selv. Synes det fungerer best samtidig som det er billigst. Dine ser orginale ut, men vansklig å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...