Gå til innhold

Bosch vindusviskere - Forbanna møkk!

aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte nye bosch vinduspussere til min E39 på ESSO til over 600(!!!!!) spenn i slutten av august. Nå er det bare striper og møkk allerede og pusserne er jo søppel!!!

hva er dette for noe? Trodde Bosch liksom skulle være bra, men dette er de værste søplaviskerne jeg har hatt!

Noen andre med samme erfaring?

Hva slags viskere er det som er kvalitet og som holder mer enn 2 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er redd for at du hadde opplevd det samme med viskere til det dobbelte av prisen. At du får "streker" og "spor" over ruta betyr bare at asfalt og annet dritt legger seg på viskerne og lager streker. Har selv en boks med Break Clean som jeg sprayer på en fille og tørker over viskerbladene når det blir for mye "streker". Og vips, viskerne er som nye igjen))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter selv også med det at Bosch sine viskere blir ubrukelige etter en månede eller to. Har nå begynt å bruke de fra biltema, da kan jeg heller bytte de vær månede. Koster 120kr for to stk eller noe...

Helt enig..

Biltema sine er ikke de beste, men gjør jobben bra en liten periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfart at det lønner seg å dra av viskerne med papir fra tid til annen mens det regner, samtidig som man fyller bensin kænsje. Ofte da de virker dårlig eller tar dårlig, så er det retten og sletten bare salt, olje, drit og lort på dem. Bare se på papiret etter du har dratt av..

Når de begynner å bli deformert og harde er det jo en annen story. Til 600 kr bør jo ikke det skje så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...