Dirty Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Har endel deler liggende jeg tenkte å selge, så fant ut det var likegreit å lage en stor tråd. Kan sende det meste. S50B30 6 Stk Coiler SOLGT Råder 11 STK SOLGT Stempler 11 STk Termostat Hus Vanos Komplett Oljepumpe Kambro med liten skade TOPP med knust forbrenningskammer må repareres Eksoskam innsugskam med liten skade ( ingen betyding) luftmassemåler Belg Registerkjede kjede til oljepumpa kjede til kammene kjedestrammer Kjedeglidere Bankesensor SOLGT Kam\trigger sensor SOLGT Svinghjul 2 stk SOLGT 2 stk kløtsj SOLGT trykkplate SOLGT bensinpumpe SOLGT tannstang Høyrestyrt M50b20\b25 325 VEIV komplett SOLGT 320 VEIV Komplett 320 Svinghjul SOLGT 325 Stempler 6 stk SOLGT 325 Råder 6 stk SOLGT 325 Blokk Komplett med innmat SOLGT oljefilterhus M50 320 blokk komplett med Innmat m50 Bunnpanne 320 Stempler 6 stk 320 Råder 6 stk m50 Coiler 6 STK SOLGT Luftmasse måler M52B28 Oljetrykkstempel til vanos register Kjede Oljepumpe 2 stk E36 Coupe Deler 325 Bakstilling med bremser komplett Uten diff ( en gåen traværs foring ) bremser på NAV 325 stabstag SOLGT Bærearmer framme 2 stk Løse Stikkakslinger vindusheis Begge sider Tannstang SOLGT Bensinpumpe SOLGT bensintank Gummilister DIV pasasjer dør M3 bakfanger med Skade Orginal M3 Deffuser til M3 fanger Dobbel stuss SOLGT frontplate komplett Orginale Lykter H1 SOLGT FK engleeye med knekt feste M52B20 \ B28 FK coilovers Justerbart 6 måneder gammelt 2500.- SOLGT Dynamo SOLGt Starter SOLGT Innsug SOLGT Bunnpanne veiv b20 Råder b20 Stempler b20 Vanos SOLGT vannpumpe manifoil SOLGt mellompotte b20 effektpotte dobbel stuss b20 SOLGT coiler 6 stk SOLGT Register komplett Topp b20 SOLGT Kammer b20 Komplett bakstilling alle bremser er gode bra diff gode foringer ingen rust på bremserør forstilling uten tannstang strøken med nye bremser SOLGT girkasse getrag SOLGT Rimelig ny kløtjs Solgt viskosevifte SOLGT reimhjul div Ledningsnett med ECU med chip EWS SOLGT Bankesnsor \trigger sensor etc SOLGT LMM m52b20 SOLGt Lmm b52b28 Toppdeksel Motorfester oljepinne rør termostat hus oljefilterhus Skriver mer når jeg kommer på mer. send meg en pm eller skriv i tråden så blir vi enige om pris mvh kim 91623409 vis du lurer på noe
Dirty Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 FK coilovers er til E36, regner jeg med ? yes stemmer, TUV papirer har jeg også en plass her dempereren bak er aldri brukt engang
eirik845 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 hvordan effektpotte er det du har? og pris?
Dirty Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 merke er jeg usikker på er ikke noe torshov jalla skal ned på verkstedet senere idag skal se om det står noe på den, tror faktisk det er med TUV papirer på den også http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 stått på den bilen helt til forje helg da jeg startet på m3 bygget. vet ikke om du finner noen bilder du kan se noe på men du kan jo ta en titt edit : pris ja 900 .-
jallaask Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 hei. har fremre del av mellomsksling til 328i eller m3? svar gjerne på PM.
Dirty Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 nei solgt til M3 yngve m52b20 MOTOR solgt FK coilovers solgt,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå