Audio-art Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Felgene passer til noen Audi, eldre Ford, Mercedes, Volkswagen.Litt leit at det ikke var Bmw bolt dim på de, kledde E39. Ehh.Rh-felgene er til BMW. De har 5*112 med 60 ET bak, og 45 foran om jeg ikke husker feil. Fra Rh sin side er det meningen at de skal brukes med "spacer". Denne spaceren skrus fast med de originale hjulboltene, og så skrus felgen fast i disse igjen.. Begynne faktisk å ha lyst til å kjøpe de tilbake jeg..
Bmw_e39 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Felgene passer til noen Audi, eldre Ford, Mercedes, Volkswagen.Litt leit at det ikke var Bmw bolt dim på de, kledde E39. Ehh.Rh-felgene er til BMW. De har 5*112 med 60 ET bak, og 45 foran om jeg ikke husker feil. Fra Rh sin side er det meningen at de skal brukes med "spacer". Denne spaceren skrus fast med de originale hjulboltene, og så skrus felgen fast i disse igjen.. Begynne faktisk å ha lyst til å kjøpe de tilbake jeg.. En felgprodusent lager ikke felger med boltsirkelavstand på 5x112 til en type bil som har boltsirkelavstand på 5x120 og mener man skal bruke spacere for og få disse til og passe. Spacere er faktisk ulovlig og kjøre med! Det er ingenting og diskutere, og om det er det så ikke ta det i salgstråden, sjøl om RH lager felger til Bmw så lager de til andre merker og vettu, går fortsatt ikke ann og påstå at felger på 5x112 er produsert med tanke på Bmw. Sorry for at det ødlegger salgstråden! Felgene går tydeligvis fint på en e39, og e38, og de kler bilene veldig bra, fine felger, om de ikke blir solgt så får du si ifra om vi kan snakke litt pris, bor i telemark, mulig og hive seg i bilen og ta en tur om man får en god pris
fjellmo Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 det er jo bare å komme med et bud det, har de enda så det er ikke no stress det..
icemanM5 Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Hei! Interessert i innbytte-felger...? MVH Ronny
Tommen86 Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Spacere er lovlig så lenge de boltes fast i bilen og felgene boltes fast i spacerene. Dette er faktisk fullt mulig å få godkjent i vognkortet også. Fikk faktisk litt lyst på de felgene der jeg også. Har noen felger jeg kanskje kunne byttet i disse? Har du noen papirer på spacere/felgene? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137856
fjellmo Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 disse spacerne skrues fast i navet. Må sjekke litt om det finnes papirer på spacere og felger. Ill be back med den infoen. Men sånn til info, de var altfor store til å få godkjent på bilen min. er nok en tomme for store. tror max på e39 er 265/30/19 bak.. men det er det jo bare å sjekke med BMW om:P
Tommen86 Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Rulle omkrinsen på felgene m/dekk kan ha et avvik på +/-5% i forhold til originale felger m/dekk tror jeg. Så om du har noen originale felger kan du bare måle omkrinsen med et måleband og sjekke. Mulig det kan bli godkjent med veldig lav profil på dekkene.
fjellmo Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 hei igjen. etter litt tenking og vurdering så vil jeg bare selge felgene. Det har vært noen intresante bytte forslag, men sier nei takk til de. Så kom med bud om felgene er intresante.
mrbatnes Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 dette er skamråe felger på e38!! 6000 er billig for RH 20" folkens freebump
fjellmo Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Skrevet Desember 18, 2009 nei har de enda, men det et par intresenter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå