Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er dette virkelig mulig? Man skulle tro dette var et seriøst forum.

Til dere som ikke har noe konstruktivt å si, men bare skal "preke" om hva som er riktig styling osv. Hold det for dere selv.

Om en bil ser bra ut eller ikke kommer HELT ann på øyet som ser. I tillegg går det ikke utover dere om jeg, eller noen som helst andre kjører en bil som dere ikke finner estetisk bra ut.

Jeg sier ikke at det er galt å gi et tips om hva dere mener man burde kjøpe, men andre meninger kan man holde for seg selv.

Noen liker BMW, noen liker mercedes. Noen liker F&F biler, andre er originalpolizei. Hva som ser bra ut er helt individuelt.

Sant, JEG beklager for et useriøst innlegg, men jeg kunne bare ikke dy meg. Altså, om bilen du vurderer er i god stand, teknisk sett, så hvorfor ikke gå for den? :) Men sjekk om det er miles eller km. 160k miles er GANSKE mye mer enn 160k KM. Hehe. Ta en NAF test som du sa, så får du heller betale den ;) Bedre å betale summen for det, enn en stor sum på et verksted!

Som nevnt tidligere, plastikken på bilen kan du gjøre hva du vil med. Om du liker det, skal du klart få lov til å ha det på. Det er din bil, og ingen kan gjøre noe med det, om de ikke er kjeltringer.

Vi har alle hver vår smak! :)

-Martin

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bilen skal inn på naf kjøpstest imorgen klokken 0830. Rundt klokken 1130 tenker jeg at jeg får resultatene.

Jeg er helt enig i det du sier. Heller litt penger på naf, enn masse på verksted.

Og ja, 160k miles er GANSKE mye mer : p

Skrevet

jeg ser at du er veldig nøye på referanser fra forige eiere, de har sikker daukjørn den, og du setter den inn på naf test?? er det så nøye egentli, du ser jo hva du betaler for, det er ikke mye rart, med tanke på bilen er helt opp ripet, 160k miles istede for 160k km, du må sikker regne med 15 20 k i lakering, siden du vill ha en slik need 4 speed paintl, monster vinge, men som du sier selv, SMAKEn er som baken, såklart, det er alti morro å se en dekor lakkert monster styla bmw med røde angel/ demon eyes ( som du sikkert kommer til og invistere i) cruse jennom gata og tror at alle stirrer på bilen hans, for han tror selv at den er RÅTØFF, men jeg bruker og le meg skakk ihel, tenk at folk liker slikt :roll: men men, lykke til med kjøpet, og håper du selv blir fornøyd :) stå på :)

Skrevet
jeg ser at du er veldig nøye på referanser fra forige eiere, de har sikker daukjørn den, og du setter den inn på naf test?? er det så nøye egentli, du ser jo hva du betaler for, det er ikke mye rart, med tanke på bilen er helt opp ripet, 160k miles istede for 160k km, du må sikker regne med 15 20 k i lakering, siden du vill ha en slik need 4 speed paintl, monster vinge, men som du sier selv, SMAKEn er som baken, såklart, det er alti morro å se en dekor lakkert monster styla bmw med røde angel/ demon eyes ( som du sikkert kommer til og invistere i) cruse jennom gata og tror at alle stirrer på bilen hans, for han tror selv at den er RÅTØFF, men jeg bruker og le meg skakk ihel, tenk at folk liker slikt :roll: men men, lykke til med kjøpet, og håper du selv blir fornøyd :) stå på :)

Selvfølgelig er jeg nøye med ref. fra forrige eier. Hadde man bare fått tak i dem.

NAF-test er en selvfølge UANSETT bil. En 2008 modell kan være ihjelkjørt, og se bra ut. Derfor.. TEST == GOOD.

Du sier at "det er ikke mye rart, med tanke på bilen er helt opp ripet". Desverre finnes det tapere her i verden som ikke takler at andre har bil, og som eier 0 respekt for annen manns eiendom. DA skjer slik. Slik du skriver skulle man tro at du var en person som kunne gjort noe slikt.

Når det gjelder lakkering så tenkte jeg faktisk hvit eller svart, men takk for at du minnet meg på at KNÆSJ grønne biler ser JÆVLIG bra ut. Ja, smaken er faktisk som baken.

Til din informasjon synes jeg såkalte "angeleyes" ser helt dopa ut. Få på noe ordentlige lys.

"cruse jennom gata og tror at alle stirrer på bilen hans, for han tror selv at den er RÅTØFF,

I helvete skal jeg bruke tonnevis på bensin på å "råne" for? Tro at alle stirrer på bilen sin?

Du kan virkelig ikke ha det helt bra. Så lenge JEG synes bilen min ser bra ut, så driter jeg langt FAEN i hva folka på gata synes. Om de synes den er verdt å glane på, værsågod, glan ivei. Om ikke, neivel, übercare.

Det er noe som heter å tenke før man skriver, og du viser et klassisk eksempel på mangel av dette her nå. Som sagt tidligere, din mening er din mening. Min mening er min mening.

Jeg ba aldri om kommentarer på utseendet på bilen, men folk her tror visstnok at det er fritt fram for å prakke på sine meninger over på andre.

Om du ikke har noe konstruktivt... vel, STFU. :)

Skrevet

Vi trenger ikke ta av helt her. Mye useriøse komentarer!!

Men jeg synes ikke du regne med noen annen reaksjon en det som faktisk har blitt skrevet her. Dette forumet inneholder i stor grad entusiaster som er veldig intressert i orginale BMW'er. Ikke slike som kommer fra japan... Derfor tror jeg du får lite informasjon ang. disse bilene. Hvem har en slik NFS bil uten å gi på litt ekstra hele tiden, bilen er "show off" og da kjører man også "show off". Tror heller www.gatebil.no er forumet for deg :wink: Flere likesinnede som deg der :)

Skulle jeg valgt mellom de 2 du har hadde jeg heller valgt denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20063277

Skal du ha plastrakket, spar til en 200SX :wink:

Skrevet

Rannem: Ser ut som en fin bil det.. Desverre er det bare en 1.6 uten noe særlig hester.. Ikke spesielt morsomt det gitt :)

Men takk for forslaget :)

Skrevet
Rannem: Ser ut som en fin bil det.. Desverre er det bare en 1.6 uten noe særlig hester.. Ikke spesielt morsomt det gitt :)

Men takk for forslaget :)

Da kan du nok bare glemme 1.8 også. Lite forskjell på 1.6 og 1.8. Prøvd begge deler :wink: Jeg stemmer for at du skal ha en 200SX jeg :D Da har du mer enn nok hester, og alt som følger med.

Skrevet
Men :P Det er jo en Nissan, ikke BMW ;)

BMW'er blir fine når de styles :)

Nissan er fint å style. BMW er også fint å style, men kun m-tech/m3 :wink: Regel nr. 1 her inne tror jeg :D

Hva synes du om denne?

cth10le2up7jcdrbyfhz.jpg

Skrevet

Da er bilen levert på NAF! (klokken 0800 faktisk). Henter den klokken 1100, så får man se.. Oppdaterer posten her når jeg får papirene!

Skrevet
Men :P Det er jo en Nissan, ikke BMW ;)

BMW'er blir fine når de styles :)

Nissan er fint å style. BMW er også fint å style, men kun m-tech/m3 :wink: Regel nr. 1 her inne tror jeg :D

Hva synes du om denne?

cth10le2up7jcdrbyfhz.jpg

Ehmmm, javel? Og hvem skrev den fasiten?

Jeg var personlig ikke så veldig fan av looken på disse bilene som er linket til, men det finnes da plenty fullgode alternativer til M-tech...

Den sorte over her var grisebøs da ;)

Alpina:

yfpyjs6ns8p8hk3vtuy8.jpg

AC schnitzer:

q31i0odzlbh3zf503ye6.jpg

Originalstuk (kan bli dritfett om det er gjennomført)

gv1bmusc8xzpx327uewe.jpg

Lumma CLR (Denne er jeg litt svak for. Bakfangeren er fæl da men...)

efv3rr6twhy70n9j3jfz.jpg

Eller hva med en überheftig, skambrei, 100% raceinspirert widebodysatan...? Dritfett!:

0hcfp5mqe2w5qn0e9566.jpg

Edit: Burde forresten være mulig å presse prisen på den 320'n en del. Den har ligget ut for salg LENGE...

Edit2: Leif

Skrevet

Skal spare deg for min mening om utseende, men er andre ting som skurrer litt for meg her:

Du måtte være tilstede for at han skulle gidde å etterfylle olje? Da hadde værtfall jeg lurt på hva annet han ikke har giddet å vedlikeholde på bilen.

Hva er grunnen til at det er lite olje, og for det andre, hvorfor kjøre rundt på for lite olje? Mange fine punkter å bli skeptisk på ved disse to bilene

Og hva er det egentlig som gjør at han nå skal ha 30 isteden for 15 slik han kjøpte den for. Forrige eier har jo solgt den for 15 for en grunn..

Og ripa rundt hele bilen gjør jo at den ikke er verdt mer enn 15 i utgangspunktet. Bilen ser ikke velholdt ut inni heller. Støvete og jævli.

Allikevel er jo det tekniske og bilens levbarhet det viktigste når man skal ha en bil til den prisen. Så en NAF test var et klokt valg.

Vil gjerne høre hva dem sa :P

Skrevet

Kjøp av bilen blir ikkenoe av.

Basert på tilbakemelding fra NAF kjøpstest tilbød jeg han 15000, men han godtok ikke budet, da han påstår å ha fått bud på 23 000.

Han som sjekket bilen sa 15000, maks 20.

Hvis det er noen som kjenner noen som selger en 320 (Ikke interessert i 316 eller 318) som har elvinduer med pris opptil 20 000, send meg en liten melding, evnt gi dem nr mitt. ( 92078514 )

Skrevet

Hvis du kun har 20.000.- så sikter du litt høyt hvis du forventer å få en bra 320 til den prisen. da bør du nok vurdere andre ting tror jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...