kasper Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Ville gjerne ha 320 jeg også husker jeg, men til den prisen fant jeg ut at det var mest drit alt sammen.
///Naitsirk Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Desverre er det bare en 1.6 uten noe særlig hester.. Ikke spesielt morsomt det gitt Jahh...for en 320 er så mye bedre mener jeg Ikke spesielt morsomt det heller...
AndreasBr Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Si 30 000 da Og inkluder gjerne 318'er
Rannem Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Ehmmm, javel? Og hvem skrev den fasiten? Jeg var personlig ikke så veldig fan av looken på disse bilene som er linket til, men det finnes da plenty fullgode alternativer til M-tech... Den sorte over her var grisebøs da Ok.. Nå dreit jeg meg veldig ut her ja Skreiv før jeg tenkte.. Selvfølgelig er Alpina og AC Schnitzer like gode alternativer, kanskje bedre også med tanke på at det er færre som går for dette. Men den lumma bilen der var helt forferdelig.. Synes ikke den var noe særlig bedre en de trådstarter har linket til! Men smak og behag Den breie med ///M front var jo rå!
AndreasBr Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Jeg? Gamlebyen -> nedenfor ekebergåsen.. Borte ved lodalen.
Rannem Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Jeg? Gamlebyen -> nedenfor ekebergåsen.. Borte ved lodalen. Aha Skjønner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå