Todal Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 hei noen som vet av hvor d er blitt av denne sida? skulle hatt meg karbondeler sjø. finner den ikke igjen
R Andersen Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 www.s14motorsport.de Ellers så skaffer jeg carbon-/glassfiberdeler til E30 M3. Trykk på linken i min signatur.
Todal Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 stili skal ha for m3 flipp den store utgaven og den en catkiller da i carbon. noen som vet om vanlig e30 cupe dører har samme pass form som m3 e30? bilen min er satt sammen av en m3 og en 325 e30:P
Larsinnj Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Passformen er vel lik, men M3 dører har ikke lister slik som 325 dørene har, så blir seende merkelig ut.
R Andersen Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 stili skal ha for m3 flipp den store utgaven og den en catkiller da i carbon. Den store flippen har ikke jeg, men SE/Evo III frontleppe koster kr. 2600,- + frakt, og den har jeg på lager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå