BMW-Anders Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Hei:) Har prøvd før og prøver igjen! jeg hadde ett uhell med bilen min i sommer og er derfor på jakt etter: 1stk Rodell D58 17" med et13? 8.5"brei Om noen har dette er jeg veldig takknemlig om de kan ta kontakt med meg, så jeg får satt på felgene på mitt 535prosjekt:) Mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 kan heller kjøpe 4 stk 18" rondell av meg 8.5 framme 10" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Hei du. Jeg har og 3 stk 8.5 X17 felger. De er ganske kantkjørte siden en tidligere eier hadde 205/40 dekk på. Har også lett etter enkle felger, men er ikke lett å få tak i. Mulig at jeg kan selge en felg løst. Den beste felgen er ikke så verst, og felgkanten kan jo poleres fin igjen. Har ikke bilde nå, men det kan jo ordnes. Og så kan du tenke over hva du vil gi for en slik felg. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå