foyota Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 91mod 525tds motor med motorstyring selges km 180.000 motoren er tatt ut av en stv. dele bil , trengte driverket selv. kom med bud
opeth84 Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 91mod 525tds motor med motorstyring km 180.000motoren er tatt ut av en stv. dele bil , trenkte driverket selv. kom med bud har du noen av tingene jeg er på jakt etter? se signaturfelt
Gjest Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Pris og tilstand på motoren? med manuellkasse?
foyota Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Pris og tilstand på motoren? med manuellkasse? motoren gikk fint før jeg tok den ut, kjørte den ca 1 mil fra gamle eier til verkste mitt . kjøpte bilen på grunn av jeg trengte gir kasse å diff selv så det er desverre uten gir . motoren virket grei den, litt svett fra toppdekselpakning men det er vist vanelig på di gammle motorene torbo'n er ny for ikke så lenge siden. blei overasket at diesel gikk såpass greit kom med bud veit ikke hva sånt er verdt
kristian88 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 hei. selger du svinghjul fra denne motoren eller?? mvh kristian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå