Gå til innhold

Is på innsiden av ruten:O

CaS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, merket i dag når kulden hadde vært innom i natt/dag så skulle jeg skrape is av rutene, men merket veldig fort att mye av isen var på innsiden av rutene :S noen som kanskje veit hvorfor det har blitt sånn?, var ikke slik forige vinter:S

Takker på forhånd for alle svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok fukt i bilen en plass ja. Sjekk gulvet godt å få bort evt vann/fukt i bilen. Evt ta ut matter heng de til tørk hvis de er våte å sett bilen i garasje hvis du har med en varmeovn inni til det er helt tørt.. Da blir det nok bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, skjønner, kan kanskje en luft avfukter være noe som også kanskje kan hjelpe?

Skal sjekke etter fukt i bilen å sette i en kupe varmer kanksje å se om det blir bedre?

Hvis bilen skal stå litt så er en slik "toro bolle" fra biltema å anbefale den sparer deg for mugg og vond lukt, men den samler vannet i en bolle under, så det vil vel bare skvalpe ut når du kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørrbollen er vel det samme regner jeg med?

Fåes kjøpt på Jernia, var ikke fuktig nok i bilen min til at den tok opp noe, men slet med vann under gulvteppe

Sikkert det samme, jeg har brukt det til langtidsoppbevaring med stort hell, men det er vel ikke løsningen i det daglige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...