CaS Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Hei, merket i dag når kulden hadde vært innom i natt/dag så skulle jeg skrape is av rutene, men merket veldig fort att mye av isen var på innsiden av rutene :S noen som kanskje veit hvorfor det har blitt sånn?, var ikke slik forige vinter:S Takker på forhånd for alle svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 mulig du har fuktighet i bilen da. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Har akkurat samme problem som deg. Is på innsiden! Utrolig irriterende. Kjente under gulvmattene mine, synes det var litt fuktig der. Kjører varmevifte i bilen nå for å tørke opp. Håper dette hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Du har nok fukt i bilen en plass ja. Sjekk gulvet godt å få bort evt vann/fukt i bilen. Evt ta ut matter heng de til tørk hvis de er våte å sett bilen i garasje hvis du har med en varmeovn inni til det er helt tørt.. Da blir det nok bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Luft bilen med kald luft før du stopper den hver gang, varm luft inneholder mer fuktighet enn kald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 oki, skjønner, kan kanskje en luft avfukter være noe som også kanskje kan hjelpe? Skal sjekke etter fukt i bilen å sette i en kupe varmer kanksje å se om det blir bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 er ikke bare du som har vasset i snø dagen før når du gikk i bilen og etterlot en vanndam på dørken etter snøen du dregde med inn tinte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Kjenn under gulvmattene om gulvteppet er veldig fuktig, kan jo være at det er ett lite basseng i gulvet. Kanskje den tar inn litt vann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 oki, skjønner, kan kanskje en luft avfukter være noe som også kanskje kan hjelpe?Skal sjekke etter fukt i bilen å sette i en kupe varmer kanksje å se om det blir bedre? Hvis bilen skal stå litt så er en slik "toro bolle" fra biltema å anbefale den sparer deg for mugg og vond lukt, men den samler vannet i en bolle under, så det vil vel bare skvalpe ut når du kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Tørrbollen er vel det samme regner jeg med? Fåes kjøpt på Jernia, var ikke fuktig nok i bilen min til at den tok opp noe, men slet med vann under gulvteppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Tørrbollen er vel det samme regner jeg med?Fåes kjøpt på Jernia, var ikke fuktig nok i bilen min til at den tok opp noe, men slet med vann under gulvteppe Sikkert det samme, jeg har brukt det til langtidsoppbevaring med stort hell, men det er vel ikke løsningen i det daglige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Hva med å bruke både lufttørrer og varmevifte? Eller er dette bare unødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå