Gå til innhold

SteffenM2's E36

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

26071_10150121594665206_549575205_11379507_940600_n.jpg

Specs til nå

- M3 diff, stikkaksler osv.

- 95% M3 utseende messig - M3 frontfanger, M3 diffuser, M3 sidelister(nei, det står ikke M3 på disse)

- Ground Zero & Focal anlegg

- M3 stabstag bak

- Hullborra og slissa skiver bak

- Angeleyes

- M3 baklykter

- TA Coilovere

- 325 understell

Kommer til og legge på mere planer etter hvert. Fornøyd sålangt! Fikk mye bil for pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så grei ut denne! :)

er coiler, kam/veiv sensorene i orden da? tenker på at den fusker og går dårlig...

Kjøpte du denne av Yngve?

Takk takk! Trenger en seriøs polering nå først, hjelper litt det.

Yngve skal vist ha prøvd andre coiler, og bytta en kam sensor. Men skal gå over alt en gang til, virker som det er juksa litt et eller annet sted her!

Skal kjøpe nye plugger og bytte olje etterpå. Pluggene lå forøverig under vann oppi toppen.. :shock:

Kjøpte av Yngve ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom sladdetralle det her :) Hvertfall når den ville gå på 6 :)

Gikk jo fint (en stund) etter vi fikk tømt plugghull for vann. Skikkelig service og litt feilsøk så er den der!

Prøver vel å flytte over diverse fra min i helga ?

Jada, gikk fint når han kom på alle!

Vi får prøve og flytte over ifra din i helga ja :) Blir jo dekk og felg etterpå så.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint utgangspunkt du har skaffet deg der ja :) Men jeg anbefaler og bytte begge framskjermene når du er igang Så du får bort de gamle Ford sideblinklysene ;)

Men ellers likte jeg bilen. kan bli skikkelig bra det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint utgangspunkt du har skaffet deg der ja :) Men jeg anbefaler og bytte begge framskjermene når du er igang Så du får bort de gamle Ford sideblinklysene ;)

Men ellers likte jeg bilen. kan bli skikkelig bra det der :)

Ja, får se om jeg gjør det! Skal få tak i noen andre sideblinkere. Men det er ikke 1 prioritet nå. Den skal gå ordentlig før jeg begynner med noe rust. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også mista tenning på en syl. etter en motorvask, hvor jeg greide å få en del vann neddi plugghullet, så du skal ikke se bort i fra at det kan ha vært problemet med at du har mangla 1 syl.

Dersom den fortsatt fusker, så er det lurt som du har tenkt til å bytte plugger. hvis det i tillegg har vært juks med kamsensoren så har du litt å fikle med da! :lol: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også mista tenning på en syl. etter en motorvask, hvor jeg greide å få en del vann neddi plugghullet, så du skal ikke se bort i fra at det kan ha vært problemet med at du har mangla 1 syl.

Dersom den fortsatt fusker, så er det lurt som du har tenkt til å bytte plugger. hvis det i tillegg har vært juks med kamsensoren så har du litt å fikle med da! :lol: hehe

Har mye og sette fingra i! Ja, den ble mye bedre når vi fikk ut alt vannet! Men begynte og fuske litt igjen, skal ta av innsuget og gå over den litt etter den 12 tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på at den ikke suger falskluft? evt. at lmm begynner å bli dårlig? min begynte å små fuske under 3.000rpm, bytta lmm og borte vekk... du kan jo ohme den og se om signalet stemmer!?

Kom akkurat ifra en liten tur ifra verkstedet nå, og feilen er funnet.. Nappa ut LMM'en, og da gikk den perfekt på tomgang! prøvde og gi gass, men da fikk den for mye og fikk tilbakeslag i filteret, smalt så jævlig at innsatsfilteret smalt ut :lol:

Skal prøve ny LMM i morra, håper det ordner seg da!

Aaaaner ikke hvor mye den er senka.. I det minste godkjent senka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på at den ikke suger falskluft? evt. at lmm begynner å bli dårlig? min begynte å små fuske under 3.000rpm, bytta lmm og borte vekk... du kan jo ohme den og se om signalet stemmer!?

Kom akkurat ifra en liten tur ifra verkstedet nå, og feilen er funnet.. Nappa ut LMM'en, og da gikk den perfekt på tomgang! prøvde og gi gass, men da fikk den for mye og fikk tilbakeslag i filteret, smalt så jævlig at innsatsfilteret smalt ut :lol:

Skal prøve ny LMM i morra, håper det ordner seg da!

Aaaaner ikke hvor mye den er senka.. I det minste godkjent senka :)

Hehe! Skvetter like mye hver gang det skjer! haha!

husker jeg drev å bytta tryne på en E34 og vi skulle jeg dytte den i gang i Revers ut verkstedporten. (uten noen karrosserideler i fronten) jeg dytta bilen og kompisen min slapp clutchen, så ble det tilbakeslag gjennom innsuget, og da fikk jeg filteret i trynet! ble nesten bløtt i buksa hehe :lol:

Godt du fant ut av fuskinga da, deilig å bli ferdig med sånne dritt feil som bare irriterer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...