Rabies Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Hehe, du har vært hos Jim å handla snæx du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Hehe, var hos Jim og henta stort sett alt som var og ta vare på jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Ikke galt det. Var der og plukket litt selv også Kommet noe lenger med traversforsterkningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Ahh! Nei, bare ferdig på ene siden. Er sjukemeldt for tia, så får ikke gjort en dritt desverre! Men skal se om jeg klarer og åle meg opp på verkstedet etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Var en liten tur på verkstedet i dag, og til min store fornøyelse, så fant jeg ut at den "325" bakstillinga jeg var i Kristiandsand og henta, viste seg og være 320 det også.. Jaja, shit happens! Så fikk en kompis av meg forma til og sveisa på en plate på andre travers innfestninga, denne mangler nå bare hel sveising, også er det good to go. Prøvde og få ut de knekte boltene, det var relativt håpløst, så min far kom med et tips, noe jeg tror vi skal prøve på, det er og borre opp til 10mm dia, for så og tre inn en 10mm gjengestang, sveise den fast og så bare bruke det som pinbolt.. Da slipper jeg og tenke på gjenger osv, men lurer bare på om det holder.. Vi får prøve! Mister jeg bakstillinga, så mister jeg bakstillinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 de gamle kan det og være gammal best:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 På tide med en update her nå føler jeg! Har 12 stykk av disse nå, så skal bli litt banekjøring fremover ja! Yokohama advan 032R 205/50-15. skarru selge 2 av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Hadde ikke store planer om det nei! Men, du får gi meg et seriøst bud på 2 av de, så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 mye brukt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Send meg heller en PM, er ikke vits og snakke om sånt i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Var en liten tur på verkstedet i dag, og til min store fornøyelse, så fant jeg ut at den "325" bakstillinga jeg var i Kristiandsand og henta, viste seg og være 320 det også.. Jaja, shit happens! Så fikk en kompis av meg forma til og sveisa på en plate på andre travers innfestninga, denne mangler nå bare hel sveising, også er det good to go. Prøvde og få ut de knekte boltene, det var relativt håpløst, så min far kom med et tips, noe jeg tror vi skal prøve på, det er og borre opp til 10mm dia, for så og tre inn en 10mm gjengestang, sveise den fast og så bare bruke det som pinbolt.. Da slipper jeg og tenke på gjenger osv, men lurer bare på om det holder.. Vi får prøve! Mister jeg bakstillinga, så mister jeg bakstillinga.. >.< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Men nå ordner det seg jo så bra med den bakstillinga så! Bestilte meg coilovers i dag, prøver disse tuning art sakene, se hvor lenge de lever.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Bra fitment på felgene, mister! Hvor brede er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 De er 9,5 bak, og 8 foran. ET 20 bak, og ET 22 foran. Disse skal muligens selges, så hvis det er interesse så er jeg åpen for bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Da har jeg fått vekk 2 av de 4knekte boltene til svingarmene i bakstillinga. Ble litt positivt overaska her sånn, faktisk. Fordi jeg tok fram stålbørsten, og børsta reint rundt der, og da så jeg at det var en "skive" som var sveisa fast i karroseriet. Da begynte drømmene og fare "Åh, tenk så deilig det hadde vært om det var hylser som var sveisa fast, med gjenger..." *tenke, tenke..* Vinkelsliper, flapdisk(slipeskive med sandpapir).. 5minutter senere, og en vinkelsliper som røyk i 20minutter etterpå, så datt faen meg hylsa ut! Åja, det viste seg at det faktisk var hylser. Så jeg dreier meg nye slike hylser til uka, og sveise opp disse. Slapp jeg heldigvis unna all borringa og drit, utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå