Gå til innhold

SteffenM2's E36

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en liten tur på verkstedet i dag, og til min store fornøyelse, så fant jeg ut at den "325" bakstillinga jeg var i Kristiandsand og henta, viste seg og være 320 det også.. Jaja, shit happens!

Så fikk en kompis av meg forma til og sveisa på en plate på andre travers innfestninga, denne mangler nå bare hel sveising, også er det good to go.

Prøvde og få ut de knekte boltene, det var relativt håpløst, så min far kom med et tips, noe jeg tror vi skal prøve på, det er og borre opp til 10mm dia, for så og tre inn en 10mm gjengestang, sveise den fast og så bare bruke det som pinbolt.. Da slipper jeg og tenke på gjenger osv, men lurer bare på om det holder.. Vi får prøve! Mister jeg bakstillinga, så mister jeg bakstillinga.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten tur på verkstedet i dag, og til min store fornøyelse, så fant jeg ut at den "325" bakstillinga jeg var i Kristiandsand og henta, viste seg og være 320 det også.. Jaja, shit happens!

Så fikk en kompis av meg forma til og sveisa på en plate på andre travers innfestninga, denne mangler nå bare hel sveising, også er det good to go.

Prøvde og få ut de knekte boltene, det var relativt håpløst, så min far kom med et tips, noe jeg tror vi skal prøve på, det er og borre opp til 10mm dia, for så og tre inn en 10mm gjengestang, sveise den fast og så bare bruke det som pinbolt.. Da slipper jeg og tenke på gjenger osv, men lurer bare på om det holder.. Vi får prøve! Mister jeg bakstillinga, så mister jeg bakstillinga.. :P

>.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vekk 2 av de 4knekte boltene til svingarmene i bakstillinga.

Ble litt positivt overaska her sånn, faktisk. Fordi jeg tok fram stålbørsten, og børsta reint rundt der, og da så jeg at det var en "skive" som var sveisa fast i karroseriet. Da begynte drømmene og fare "Åh, tenk så deilig det hadde vært om det var hylser som var sveisa fast, med gjenger..."

*tenke, tenke..*

Vinkelsliper, flapdisk(slipeskive med sandpapir)..

5minutter senere, og en vinkelsliper som røyk i 20minutter etterpå, så datt faen meg hylsa ut! :mrgreen:

Åja, det viste seg at det faktisk var hylser. Så jeg dreier meg nye slike hylser til uka, og sveise opp disse. Slapp jeg heldigvis unna all borringa og drit, utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...