bergeee Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 bra det da:) du må begynne og ta noen flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Ja, men er liksom ikke all verden og ta bilder av det jeg har gjort i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Nå har det brått skjedd litt her. Mens jeg skriver dette, sitter jeg og ser på E36 som begynner og bli nedpusset, samtidig som den står på 4hjul! Fronten skal monteres om ikke aalt for lenge, men nå fokuserer jeg mest på og slipe ned taket og alt i nærheten av det. Lakkering er due til rundt slutten av Juni, fargen blir ikke noe veldig spennende, men forteller ingenting Jeg vil heller skuffe dere når dere ser bilder av lakkert bil! Bilder kommer underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Pussing er morro! Vet forresten hvilken farge det blir, så du greier ikke gjøre meg nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Bla bla bla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E12_520s Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Tror du kan fjerne "Nylakkert"-lappen nå, Steffen Tipper bordet til faren din har tørka. Skrur du idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Tror du kan fjerne "Nylakkert"-lappen nå, Steffen Tipper bordet til faren din har tørka. Skrur du idag? Haha, ja! I går ble det ikke skruing, men derimot mye borring, sliping og banking! Så nå står bilen uten bakplate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Da var 325 understell i hus, endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Står på med bilen skikkeli du Blir rått det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Steffen har endelig skjønt hva som egentlig er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Haha! venta på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 du skuffer steffen ramlikaner :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Haha, slapp nå av. Skulle bare hjelpe til og få den i gang Og det klarte vi å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 når jeg så det bildet så hørte jeg suget i bensintanken i øra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå