SteffenM2 Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Anyhow, prisen på dette var mye hyggeligere enn et M-tech2 ratt. Så det her får bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Kanskje på tide og oppdatere her nå.. Sliter jo ikke akkurat med tid om dagen Prøvde felgene til en kompis, passet gaanske bra må jeg si, men frister med noen 3delte Hartge felger feks.. Ellers så har jeg degradert meg selv til elektriker de siste dagene, fått koblet baklysene igjen, samt horn osv. Har nå alt av fyller, lakk osv, så får vel prøve og lakke bilen snart.. Begynte og våtslipe framskjermen jeg fylte selv, skjønner at jeg ikke burde holde en lakksprøyte, men ser ut til at det blir ålreit. Endelig går motoren som den skal igjen, etter en del fusking og tull! Mangler bare nye kylling bein og diffolje nå, så er bilen ferdig under.. Ellers så knakk takluka mi, så må få tak i ny.. Da fant jeg ut at mens jeg hadde taktrekket nede, så kan jeg like så greit få laget det svart, så dette blir lakkert med vinyl spray. Noe jeg har sett før, at blir bra, så vi prøver det! Slenger ut et par nye bilder til. (JA, jeg veit at døra er rusten, skal selfølgelig ordnes før lakk!) Ålreit camber foran nå iallefall! Ikke så værst bak heller. Gikk fint med 235/40-18 (9" felg, ET35).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Har fått lagt fyller på en dør nå Merker at jeg mangler kunnskap i sprøyting ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Da har jeg fått bestilt en del deler, så gleder meg til disse pakkene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Og ikke minst gleder du deg til å skru på min etterpå \o/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Har fått lagt fyller på en dør nå Merker at jeg mangler kunnskap i sprøyting ja.. 90% av lakering er jo utstyret som blir brukt og hvor du gjør det:P trur ikke det tar lang tid før du får det ganske ok viss du bare trener litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Ja, må få tak i en ordentlig sprøyte.. Biltema driten er jo bare tull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Da var pakkene ifra GS i hus Disse innholdt nye lister til bakfangeren, da de som sitter der er lakkert i bilens farge - Diamantsvart metallic passer dåårlig til den fargen bilen blir i.. Kjøpte også komplett M3 liste sett til dører osv, med M3 GT merker, altså de hvite hvor det står motorsport eller noe. Og nye lister til bakruten, samt riktig diffolje å kylling bein bak Venter på pakken ifra koed nå, den inneholder enda en forskjerm, da den andre som ikke var ny knakk i festet foran pga. rust, gass pedal, nye innerskjermer foran og litt ymse smådeler. Nærmer seg nå Jeg må bare si at det er UTROLIG digg med fast jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 høres bra ut:) ja ting blir litt lettere med fast inntekt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 hehe ja. Får vel snart prøve og få lakkert bilen.. Tenkte og legge meg litt i spenn til uka som kommer, prøve og få pusset ferdig osv.. Kommer jo ny forskjerm snart, så da har jeg alt av karroseri deler jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå