Gå til innhold

SteffenM2's E36

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kan jeg medele at det var TPS'en, og bilen går som en klokke nå! Jeg og Stian(325icab_88) har vært ute siden kjøttbollene i stad og kost oss, ikke et feil slag etter at vi bytta TPS! :D Bilen har funket KNALL i hele kveld, og vi har mildt sagt hatt det døds morro! Snøen kunne ikke kommet på et bedre tipspunkt!

Jeg er VELDIG fornøyd nå! :D

Forresten fått på carbon emblem foran, hjalp faktisk en del det! Mye bedre enn det slitne som var der! Kommer alltid noe godt utav og være hos han Stian! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får å bytte til m3 diff må du ha m3 drivaksler og nav de er forskjellig fra 325 diffen.. bytta på bilen min og der var det ikke noe som passa omhverandre det er større splines på m3 akslingene.. jeg har akslinger og nav liggenes hvis du er interesert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått polert litt i dag.. Vel, første og siste gangen jeg gjør det! Tror den bilen her skal forholde seg skitten, fordi lakken ser ikke ut i måneskinn.. Skulle nesten tro den var klarlakka med boks! Ruglete som bare det..

wymc25ocvug3ojym2cgc.jpg

Merker sårt at jeg trenger ny clutch, og spesielt utløserlager, dette hviner og klakker verre enn værst.. Skilta blir levert på mandag, og da er neste gang 12desember, da blir det prøveskilt, så skal bakstillinga av, og så blir det vel og bytte forskjermer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...