SteffenM2 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Ok. Må vel bytte så jeg får store hardyen og greier å jeg da vel.. M3 diffen SKAL på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 M3 diff passer jo ikke i traversen? mener diffhuset til M3 er litt annerledes, så man må ha M3 travers for å få den inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 letteste er jo om man har komplett bakstilling da, så slipper man at det blir noe tull der, du må nok ha mellomasklig også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 er samme flens på mellomakselen mot bakakselen på 320 og m3 Grattis med bil steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Det høres bra ut! Steffen sitter i stresslessen her og venter på kjøttboller og stappe! E36n står utenfor, gikk fint uten tps, så prøver å bytte over denne om noen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Da kan jeg medele at det var TPS'en, og bilen går som en klokke nå! Jeg og Stian(325icab_88) har vært ute siden kjøttbollene i stad og kost oss, ikke et feil slag etter at vi bytta TPS! Bilen har funket KNALL i hele kveld, og vi har mildt sagt hatt det døds morro! Snøen kunne ikke kommet på et bedre tipspunkt! Jeg er VELDIG fornøyd nå! Forresten fått på carbon emblem foran, hjalp faktisk en del det! Mye bedre enn det slitne som var der! Kommer alltid noe godt utav og være hos han Stian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Ble den noe lettere a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 får å bytte til m3 diff må du ha m3 drivaksler og nav de er forskjellig fra 325 diffen.. bytta på bilen min og der var det ikke noe som passa omhverandre det er større splines på m3 akslingene.. jeg har akslinger og nav liggenes hvis du er interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Ble den noe lettere a ? Noe lettere? Den går ordentlig iallefall, og er en del enklere og kjøre nå, i det minste. Smez: Jeg er intressert i det vet du! Kan du ikke sende meg en pm med priser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Skal veie originalt emblem opp mot carbon når jeg kommer fra arbeid i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Skal veie originalt emblem opp mot carbon når jeg kommer fra arbeid i dag! hehe, kan være litt skummelt det der, plutselig så er det tyngre! hehe Godt bilen virker igjen da Steffen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Skal veie originalt emblem opp mot carbon når jeg kommer fra arbeid i dag! hehe, kan være litt skummelt det der, plutselig så er det tyngre! hehe Godt bilen virker igjen da Steffen! Haha,klart! Ja, ble veldig fornøyd da den går som den gjør nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Fått polert litt i dag.. Vel, første og siste gangen jeg gjør det! Tror den bilen her skal forholde seg skitten, fordi lakken ser ikke ut i måneskinn.. Skulle nesten tro den var klarlakka med boks! Ruglete som bare det.. Merker sårt at jeg trenger ny clutch, og spesielt utløserlager, dette hviner og klakker verre enn værst.. Skilta blir levert på mandag, og da er neste gang 12desember, da blir det prøveskilt, så skal bakstillinga av, og så blir det vel og bytte forskjermer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Grattis med ny bil Noe sier meg at jeg må låne verkstedet ditt en dag snart og polere Bayerbabyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Takk takk! Vi skal polere som gudene selv på fredag, skal alltids få ordna plass så du kan få stått i bukken der! Eneste jeg krever er at du stiller med litt produkter, såpe feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå