Scampi Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Fredag jobber jeg :/ Jeg har eget stash å bruke...men hva tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Ahh, ifra når til når? Jeg skal jo bidra med litt produkter, samt at Stian skal, så da tenkte jeg at du kunne slengt inn såpe feks. Men vi holder på seint vi, så det gjør ikke noe. Blir vel camping på verkstedet for så og fare til Gardermoen dagen derpå. Du skal være med ut eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 1500-2300, når begynner dere? Jeg tenkte jo ikke å leeche på dere, jeg tar jo med selv Du har vaskemuligheter? Gardermoen ser mørkt ut, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hehe, Jeg slutter vel på skolen rundt samme tia.. Har vaskemuligheter ja! Søndag da? Må vaske og ordne litt da også tenker jeg, bilen skal jo ikke brukes på en stund etter 12 så! Orker ikke ha møkkete bil inne på verkstedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Søndag er også 1500-2300, hvordan passer det? Planen var å vaske på Easyshift og deretter sette kursen mot deg, men det beste er klart å vaske og polere på samme sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Satan for noen dritt tider du jobber.. Innebærer og stå opp tidlig på søndag, jaja, det får gå! Oppmøte på verkstedet rundt 12 tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Hehe, ikke stress for min skyld, mann Mandag jobber jeg fra 2300, kanskje bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Tja, vi må iallefall få litt "sol"lys, så vi ser møkka og drit. Men vi kan jo ta det på mandag, slutter vel kvart på 2 på skolen da. Kan jo bare avtale litt nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 mulighet for å vaske forden der og før vi drar til gardermoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 mulighet for å vaske forden der og før vi drar til gardermoen? Selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 I dag fikk jeg i CD spiller, og fikk kobla opp litt imot den orginale bmw forsterkern, og det funker! Så da har jeg lyd i bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Glimrende Da blir det jaggu julesanger når vi ligger sidelengs på Gardermoen! Ser btw ut som det er snø der inne! Air Force One ute på tur: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Dette ser bra ut! Når reiser han Obama tilbake igjen? Kanskje vi ser flyet ta av! Det hadde jo vært toppen av kaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Obama stikker rundt 1045 i morgen. Jeg skulle egentlig vært på Gardermoen med et par kameraer og sambandsutstyr, men rekker det faen ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Ahh.. Pokker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå