Gå til innhold

SteffenM2's E36

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Da er det på tide og begynne og gjøre noe med bilen, og i går gikk fronten av, fant litt rust, så dette sveises snart, må også ha en ny forskjerm, passasjer side.. Så om noen har dette er jeg veldig intressert i en sånn! da i diamantsvart.

17236_401322280205_549575205_10449626_6472828_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lenge siden jeg har oppdatert her nå!

Fått M3 lyktene av Rabies, de så helt knall ut :)

Fått ut interiøret nå, fikk ut teppet i dag, var merkverdig lite rust der! Jeg er nok for vant til E30 og eldere..

div022Large.jpg

div021Large.jpg

Men bør ikke bli for vant til og ikke se rust.. :P

div018Large.jpg

div017Large.jpg

div016Large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Så-så!

Fått fikset litt elektrisk nå! Takket være "Michael" og en kompis av han som jeg har glemt bimmers nicket på! :oops:

Så nå har jeg takluke som åpner seg! Det var en sikkelig dritt jobb og få til, måtte ut med hele sikringsboksen og slikt. Nå fungerer den i det minste 80%, mangler enda og få den til og åpne pakkisflippen..

Ellers så begynner interiøret og ligne noe igjen, skal snart begynne og modifisere coupe stolene jeg skal ha inn, coupe har belte festet i bilen, mens sedan har det i stolen.. Men ser ut som BMW har lagd muligheten til og feste beltet i stolen på coupe-stolen også. Ellers så nærmer vi oss og få vekk rusta! Venter på deler ifra Koed nå, så da kan jeg få sveisa ferdig foran på venstre hjørne foran kanalen, trenger mal til og få lagd det nedre feste til skjermen..

Det elektriske i den bilen her har iallefall fått seg et støkk.. For i går, når vi skulle montere sparkeplata under rattstammen, så gikk brått strømmen i hele bilen.. Når vi tok vekk plata igjen, kom den tilbake? er det noe generelt koblingspunkt under der eller noe?

dc26qvkyh1h7msjftcdq.jpg

:D

cfu7wkf9e0s2da06a1mi.jpg

Bikkja godkjenner subben :mrgreen:

nhbdl0iwhg07v3jjdsgl.jpg

Også litt interiør til slutt, dårlige mobil bilder men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mindre arbeid enn forventet egentlig. Fant litt mere rust i dag, så jeg bytter bakplata på bilen.. Etter dette er den 99% rustfri! (Siste 1% er overflate rundtom understell osv)

Som jeg skrev i en anen tråd...1% rust er ganske mye.

På bilen din tilsvarer det ca. 14 kilo rust... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...