Morty999 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 men det er jo en 320! Men din er jo orginalt en 518. er den ikke? joda, men hos meg så står det godkjent ombygget som m535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 M3 diff passer jo ikke i traversen? mener diffhuset til M3 er litt annerledes, så man må ha M3 travers for å få den inn? stemmer det, m3 diff passer bare på m3 bakstilling . Har sjekket opp dette selv Fint prosjekt du har kjøpt deg steffen . driver jo selv å renoverer coupen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Den gjør det ja.. Da må jeg få tak det også.. Passer ikke selve huset? Jeg skal jo bytte til M3 aksler og nav.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 Da batteriet mitt falt rett igjennom gulvet her omdagen, så måtte det sveises litt. Fått rekonstruert hele hjørnet bak der nå i dag, fått prima og kitta hele driten, i morgen venter tektyl og litt body shutz, da bør det holde en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Da er det på tide og begynne og gjøre noe med bilen, og i går gikk fronten av, fant litt rust, så dette sveises snart, må også ha en ny forskjerm, passasjer side.. Så om noen har dette er jeg veldig intressert i en sånn! da i diamantsvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Ligger pakke til deg på posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Lenge siden jeg har oppdatert her nå! Fått M3 lyktene av Rabies, de så helt knall ut Fått ut interiøret nå, fikk ut teppet i dag, var merkverdig lite rust der! Jeg er nok for vant til E30 og eldere.. Men bør ikke bli for vant til og ikke se rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 lækkert ratt du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Døds lekkert. Det får smake vinkel slipern om ikke lenge, for og si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Her jobbes det jamt og trutt! Har fått sveiset det meste av rust nå, kun litt som gjenstår, men trenger mere gass, selfølgelig! Også fått meg noe stereo nå, GroundZero 12" og en Groundzero digital forsterker Samt nye tåkelys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 men det er jo en 320! Men din er jo orginalt en 518. er den ikke? joda, men hos meg så står det godkjent ombygget som m535i For din chassieplate endrer seg når du får inn noen bokstaver i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Så-så! Fått fikset litt elektrisk nå! Takket være "Michael" og en kompis av han som jeg har glemt bimmers nicket på! Så nå har jeg takluke som åpner seg! Det var en sikkelig dritt jobb og få til, måtte ut med hele sikringsboksen og slikt. Nå fungerer den i det minste 80%, mangler enda og få den til og åpne pakkisflippen.. Ellers så begynner interiøret og ligne noe igjen, skal snart begynne og modifisere coupe stolene jeg skal ha inn, coupe har belte festet i bilen, mens sedan har det i stolen.. Men ser ut som BMW har lagd muligheten til og feste beltet i stolen på coupe-stolen også. Ellers så nærmer vi oss og få vekk rusta! Venter på deler ifra Koed nå, så da kan jeg få sveisa ferdig foran på venstre hjørne foran kanalen, trenger mal til og få lagd det nedre feste til skjermen.. Det elektriske i den bilen her har iallefall fått seg et støkk.. For i går, når vi skulle montere sparkeplata under rattstammen, så gikk brått strømmen i hele bilen.. Når vi tok vekk plata igjen, kom den tilbake? er det noe generelt koblingspunkt under der eller noe? Bikkja godkjenner subben Også litt interiør til slutt, dårlige mobil bilder men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Ser ut som om hunden nettopp har fått seg den trøkken av subben og er veldig overrasket! Mye mer arbeid enn forventet på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Er mindre arbeid enn forventet egentlig. Fant litt mere rust i dag, så jeg bytter bakplata på bilen.. Etter dette er den 99% rustfri! (Siste 1% er overflate rundtom understell osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Er mindre arbeid enn forventet egentlig. Fant litt mere rust i dag, så jeg bytter bakplata på bilen.. Etter dette er den 99% rustfri! (Siste 1% er overflate rundtom understell osv) Som jeg skrev i en anen tråd...1% rust er ganske mye. På bilen din tilsvarer det ca. 14 kilo rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå