Scampi Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Diffen ble bra til slutt, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Jada, ble så fin så! Tenkte og begynne så smått og rive bakstilling til uka. Tar ned hele, så får jeg gått over alt. Må jo presse ut lagra og nava av M3 bærearmene, så jeg får de på min og slikt, vanskelig og få gjort det mens ting står på bilen.. Touringen går fortsatt som gull og grønne enger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Touringen er så deilig å kjøre at det skulle faen meg vært fobrudt! Eneste som står igjen er jo skiva foran, slitasjevarslerene og brekket så blir det PKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 I like i like. Vi får vel ta en titt på de resterende tingene etterhvert vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 hehe kul sedan detta. fint og se noen tar var på sadanane også. ikke bare coupeane:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Takk takk! Viktig at noen gjør noe med sedaner også! Fått revet av bakstillinga i dag, selfølgelig knakk jo 2 av boltene laaaangt faen i voll oppi karroseriet, så det her blir gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Kan vel borre de ut og gjenge opp på nytt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Njae, vet ikke heelt hvor populært dette er når det er oppi karossen.. Får se ann litt, kanskje jeg får de ut med en grisepikk feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Så lenge det blir gjort skikkelig så skulle det vel ikke være noe problem? Jeg gjenget i hvertfall opp toppen på den ene fremdemperen min etter at muttertrekkeren dro over gjengene og den ble så god som ny Blir vel tilsvarende oppe i karosseriet, bare litt større dimensjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Spørs om det er nok gods desverre.. Får se hva jeg får til, det blir isåfall siste utvei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Fått gjort en del i det siste. Bilen ser SIKKELIG ut som et prosjekt nå iallefall.. Fått bytta hjulbuen på fører siden bak, da denne var møllspist, måtte lage ny del til innerskjermen også, dette ble om jeg må si det selv utrolig bra! Første gang jeg og "Djcmb" har gjort noe som helst som dette, men jeg er selv veldig fornøyd. Kun et lite sparkel lag, så er dette godt som gull! Også litt for motivasjonens skyld: Tror dette blir bra til slutt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Såg veldig bra ut. Flinke dere da;) Er jo ikke bare bare å sveise karoseri, sjukt vanskeli å finne riktig varme og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Takk for det ! Er veldig fornøyd selv. Vi sleit litt i starten, men traff bra tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Blir jo bra den gamle "rust holken" jo. Godt du fikk kjøpt den, så slapp den en vinter med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Så jo kjempe bra ut den sveisingen dere hadde gjort der Skal gjøre det samme på E30`n jeg også.. gruer meg litt til hjulbue skift.. men går vell bra det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå