Bamsebrakar Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Lurer på å gå til innkjøp av en 2002mod E46 330D. Er det noen som har erfaringer med denne type bil/motor? Er vel en M57 som står i denne? Ser også at noen steder er den oppgitt til 184hk, og andre plasser 204/211hk. Noen som kan si meg hva som er rett? Er også ute etter erfaringer med chipping av denne motortypen, vet det har vært mye problemer med 320D'n ved chipping.
-Roger- Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Hei.. Jeg har en slik motor i min bil. Nå har jeg riktignok xdrive da, så den går sikkert ikke like godt som en retthjulstrekker. Det er nok 184hk i en 2002 modell. Jeg har 184hk hvertfall og det er en 03 modell. Jeg vil si bilen har et helt greit drag, men det spørs jo hvor "kresen" man er. Hadde faktisk en passasjer i går som synes den gikk noe så inni helv... Ellers ligger forbuket på min med manuell og xdrive på 0,75 - 0,80 ved blandet kjøring. Jeg kommer ikke til å chippe min hvertfall pga jeg chippet en 320d engang og den begynte å produsere en del sortrøyk etter det.. Alt i alt en grei bil. Tips: Hvis du er ute etter en slik og ligger rett størrelse pengepose på bordet mitt kan du alltids få min bil.
Bamsebrakar Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Takk for kjapt svar! Hvor stor pengepose forlanger du da? Har engentlig sett meg ut en med retthjulstrekk som du sier, men har ikke bestemt meg helt enda
Bamsebrakar Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Noen flere som har erfaringer å dele?
Gman Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 fant denne nå..syns det var en fin pris på den. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17831927
-Roger- Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 fant denne nå..syns det var en fin pris på den.http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17831927 Grei km stand, men litt lite utstyr og hvorfor er det gammelt ratt? Det rattet der ble vel sist brukt i 2001?
Gman Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 fant denne nå..syns det var en fin pris på den.http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17831927 Grei km stand, men litt lite utstyr og hvorfor er det gammelt ratt? Det rattet der ble vel sist brukt i 2001? Hmm..hva angår hvilket ratt som var når vet jeg veeeeldig lite om.. Jeg har en 2000 mod 330CI og jeg har ikke det rattet som i annonsen..
-Roger- Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Spiller jo forsåvidt ikke noe rolle, men jeg synes egentlig ikke prisen var så veldig god på den bilen der heller. Jeg hadde solgt min hvis jeg hadde fått 279 og den har MYE utstyr, xdrive,full mtech2 og det er en touring..
Bamsebrakar Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Noen flere som har innvendinger før det blir kjøp?
Dieseldyret Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Har netopp solgt min 04 330d m 204hk motoren. Denne chip'et eg hos Trimchip.com etter et par mnd'er. Storfornøgd på alle punkter. Både gikk myye bedre etter,og forbruket ble iellefall ikke mer,, heller mindre.. En kjempebil etter min mening, min var med manuell kasse og M-tech.
Richie85 Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Kanongode motorer! Er alt jeg har å si om dem.. men selvsagt finnes det nok ekemplarer som er ihjelkjørt og mangelfull vedlikehold, men det får du nok en magefølelse av når du evt ser på en bil.. Hvis ikke, så må du gjerne kjøpe min.. skal få den langt billigere enn hva annonseprisene på andre biler linket her ligger til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå