jonas Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Vurderer og gå til innkjøp av eit carbon innsug. Dette skal stå på ein s50b32 i ein 95 compact. Har funnet dette på www.s14motorsport.de Men dette koster rundt 14000 noken som veit om noe billigere alternativ?? Det er også viktig at jeg kan montere LMM og luftfilter. Skal ikkje kjøre datasprut.
FirstPrice Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Du kan jo lage ditt eget i vanlig alu? Blir ganskee mye billigere ;p
-Erik- Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 mener å huske at R Andersen har en tråd her inne. tror han skulle ha rundt 9000,- kan jo sende han pm å høre! mvh
Øyvind L. Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 MK Motorsport sin boks har LMM tror jeg, men den boksen koster vel rundt 20000kr! Borsett ifra den så har jeg tilgode å se en slik boks som har plass til LMM. Hvis man setter LMM på en slik boks i E36 så har du ikke plass til luftfilter.
R Andersen Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Jeg har innsug til s50, og prisen er en del hyggeligere enn den du har fått. Kvalitet og passform er meget bra! Se link i min signatur.
jonas Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Har nå sendt pm til R Andersen. Tipper det blir trangt å få plass til filter ja. Ingen som har gjort dette tidligere da?
oddis Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Det er viktig å skille innsugene med tratter innover, og de uten. Selv har jeg et slik såkalt ebay innsug, og det har endel endringer i forhold til innsuget på bildet i første post. Det ebay-innsuget er visstnok heller ikke i ekte carbonfiber, og koster 55-60% av disse med tratter.
R Andersen Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Mine har tratter innover, og er i 100% carbon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå