Pelton Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 For å gjøre en lang historie kort, jeg har kommet over en 1990 E30 325i M-tech II Touring. Denne er importert i 93 og har hatt samme eier siden da. Km.std 160.000. Generelt hel pen, og i god stand. Men noe kosmetisk er det selvfølgelig. Helt original bortsett fra felger. Fullt servicehefte. Eieren hadde ingen planer om å selge bilen, men jeg vil i alle fall komme med et bud så får han vurdere det. Så, mitt spørsmå er, hva kan være riktig pris for en slik bil?
Lars89 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Litt vanskelig å vurdere uten bilder og uten info om utstyr osv. Touring med Mtech2 er jo også rimelig sjeldent. Men 60-80Ken plass burde den være verdt. Prisene på e30 har ikke akkurat sunket de seineste åra
Pelton Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Nei, det er klart. Har ikke alle detajene heller. Er noe sånt jeg har sett for meg. Jeg sa 60 til han i går, han skulle tenke på det. Kan gå opp til 80, men noe mer en det synes jeg blir mye i.o.m at den trenger litt kos. Bilen har vært en vanlig bruksbil. Hadde jo håpet på at han ikke visste hvilken bil han egentlig eide, men det gjorde han Tenker å ringe han i nesteuka og pushe litt, høre om han har tenkt på mitt forrige tilbud. Er det ikke fristende nok byr jeg 70 så får vi se
Pelton Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Ja absolutt! Håper å få til en deal. En av mine drømmer å eie en strøken E30 M-Tech II! Virket som om selger var litt redd for bilens skjebne, om den skulle rånes i stykker/kjøres i hjel. Men jeg gjorde det klart at det absolutt ikke var min hensikt. Det er ikke for ingenting at jeg dropper E46 M-Tech II til fordel for en slik bil. Så får vi se, om det blir noe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå