mAZE Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 De ble vel Ikke levert originalt på noen E30'r. Men, er de ikke lakkert der hvor ryggelyset er heller? Og hvor lenge går budrunden på dette? Det har en tendens til å bli noe tull på disse "aksjonene" på bimmers.
Heen Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 De ble vel Ikke levert originalt på noen E30'r.Men, er de ikke lakkert der hvor ryggelyset er heller? Og hvor lenge går budrunden på dette? Det har en tendens til å bli noe tull på disse "aksjonene" på bimmers. Det var dette jeg også begynte å lure på, men neida de er ikke lakkert kun der ryggelys er. et nummer på ene lykta er: 1.386.089 og merket med original bmw logo. Dette er ikke noe jeg MÅ selge, så la oss si en ukes tid.
Heen Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Den er registrert. la oss si 22/12 kl: 18:00 obs: de er matt i overflaten, men et strøk klarlakk gjør nok mye.
mAZE Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Har søkt på delenr, og da kommer det opp at disse satt på alle typer E30. Så det virker jo litt rart. Så igjen si virker det som disse er lakkert.
Heen Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Okei, hvis de er lakkert, er det isåfall med en helt ekstrem presisjon som ikke har etterlatt et eneste merke etter maskering med en nøyaktighet som menneskeøyet ikke klarer å se, og samme fargenyanse som originalfargen fra 1989. med andre ord: lite trolig
mAZE Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Etter søket, er jeg dessverre litt i tvil. Må få undersøkt dette litt nærmere. Så jeg fjerner mitt bud til jeg er sikker på at jeg kjøper det jeg er på utkikk etter. For lakkerte kan jeg få til selv.
JIMVP Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 disse er lakkert.. det ser jeg med første øyekasst Idiot! Lyktene er IKKE lakkert. De originale nummerene som er printet i plasten er urørt. Godt mulig de bare ble produsert på enkelte biler, men de er ikke alkkert som sagt. ingen grund til å bli sur rett skal være rett!
635csi Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Originalt røde MHW-lykter har ikke rødt ryggelys, kun litt rødskjær i følge de bildene jeg har funnet. MHW-lykter har eget delenr. Mine sorte facelift MHW-lykter har ikke samme delenr. som en standard lykt f.eks. Ikke for å være vanskelig og ødelegge salgstråden her, men greit å vite hva man evt. byr på. Jeg er også på utkikk etter originale røde MHW-lykter, men kommer uansett ikke til å kjøpe noen lykter med helrødt ryggelys da MHW sine røde lykter ser sånn ut: Uansett, lykke til med salget EDIT: her er et bilde til av originalt røde lykter (MHW):
Rovderacing Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 he du dei på lørdag enda, kan du sende meg en PM so kan eg komme å kike.. er ikkje heime før da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå