Jonanko Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Hei. Selger ett interiør som sto i min bmw e30 touring... er meget spesiellt vil jeg si, og nesten strøkent... Er slitt på førersete. MEN har nye trekk som følger med Ser litt slitasje som er påbegynt på førerstol der man sitter, men er ikke mye en liten skade på bakside av baksetene. vises på bilde (rød ring) her ønskes bud! er ikke på billig salg, da har jeg det heller selv! Følger selvfølgelig med sidepanel! er elektriske vindu framme og speil... så er knapper til speil og ikke hull til sveiv! er også tilkoblingsmulighet til varme i fram setene Mvh Jon-Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Kanskje litt OT, men det armlenet der... er det bra greier og i så tilfelle hvor fikk du tak i det? Regner heller ikke med at touring int passer i sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Trur d kan være orginalt :S er iallefall skrudd i karroseriet og ser ikke ut som selv kapp i teppe.... men skal ikke si no sikkert... og er ikke helt sikker på om det passer! men jeg TRUR det passer for det er jo samme bil som en sedan.. bare at den har lengere tak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Bakseteryggen tror jeg ikke passer ihvertfall. Er nok annen låsemekanisme pga nedfellbar rygg i Touring. Men mulig det går å bruke det i sedan med litt modifikasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Kanskje litt OT, men det armlenet der... er det bra greier og i så tilfelle hvor fikk du tak i det? Regner heller ikke med at touring int passer i sedan? Armlenet er enkelt å montere, fåes kjøpt på Koed f.eks. Festes i midtkonsollen, og en skru rett ned under konsollen dersom jeg ikke husker helt feil. Digg å ha når man skal kjøre langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Lure på om ikke det interiøret her heter individual.Kom vel bare de siste år på touring,Har ett slikt selv men ikke samme farge=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 stemmer det manta-a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Bakseteryggen tror jeg ikke passer ihvertfall. Er nok annen låsemekanisme pga nedfellbar rygg i Touring. Men mulig det går å bruke det i sedan med litt modifikasjon Passer det i sedan så passer det også i 2 dørs e30, disse går om hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Bakseteryggen tror jeg ikke passer ihvertfall. Er nok annen låsemekanisme pga nedfellbar rygg i Touring. Men mulig det går å bruke det i sedan med litt modifikasjon Passer det i sedan så passer det også i 2 dørs e30, disse går om hverandre hmm. Det viste jeg ikke. trodde det var helt forskellige bakseterygger på sedan og coupe på E30 å jeg men. der lærte jeg noe nytt idag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Pris antydning?? Baksete fra touring passer KUN touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 tenkte rundt 5000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Hvis noen har lyst på å kjøpe bare stolene foran kan jeg være int i baksetene og evt dørtrekka. Hvor holder du til hen i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 bor i harstad... har bud på 4500 kan sendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 bud på 4500 har trekt seg.. 4500 + frakt og setene er solgt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 bud over 4000?? må jo være nån som vil oppgradere til 1 pent interiør`?!? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå