Gå til innhold

Spesiellt e30 sports interiør! *SOLGT*

Jonanko
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Selger ett interiør som sto i min bmw e30 touring...

er meget spesiellt vil jeg si, og nesten strøkent...

Er slitt på førersete. MEN har nye trekk som følger med :)

Ser litt slitasje som er påbegynt på førerstol der man sitter, men er ikke mye :)

en liten skade på bakside av baksetene. vises på bilde (rød ring)

her ønskes bud! er ikke på billig salg, da har jeg det heller selv!

Følger selvfølgelig med sidepanel!

er elektriske vindu framme og speil... så er knapper til speil og ikke hull til sveiv! :)

er også tilkoblingsmulighet til varme i fram setene :)

Mvh Jon-Arne

f8lne9kf92t0kqvglbgx.jpg

du018p21atgaldmuztc1.jpg

k6v3t1pty6co070ku9y6.jpg

uzs97v52dbsxgv2r7vpa.jpg

hrtu5rbuklm58e6rtynu.jpg

eac5d9gtuodq9ap8t4je.jpg

zo2fi3paoqu3wyqbigi0.jpg

bc0jaki214p1rextki76.jpg

z7vrblchliamxotmm58l.jpg

n37znqzxerim8imid8uv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur d kan være orginalt :S er iallefall skrudd i karroseriet og ser ikke ut som selv kapp i teppe.... men skal ikke si no sikkert...

og er ikke helt sikker på om det passer! men jeg TRUR det passer for det er jo samme bil som en sedan.. bare at den har lengere tak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt OT, men det armlenet der... er det bra greier og i så tilfelle hvor fikk du tak i det? Regner heller ikke med at touring int passer i sedan?

Armlenet er enkelt å montere, fåes kjøpt på Koed f.eks. Festes i midtkonsollen, og en skru rett ned under konsollen dersom jeg ikke husker helt feil. Digg å ha når man skal kjøre langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakseteryggen tror jeg ikke passer ihvertfall. Er nok annen låsemekanisme pga nedfellbar rygg i Touring. Men mulig det går å bruke det i sedan med litt modifikasjon :)

Passer det i sedan så passer det også i 2 dørs e30, disse går om hverandre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakseteryggen tror jeg ikke passer ihvertfall. Er nok annen låsemekanisme pga nedfellbar rygg i Touring. Men mulig det går å bruke det i sedan med litt modifikasjon :)

Passer det i sedan så passer det også i 2 dørs e30, disse går om hverandre :wink:

hmm. Det viste jeg ikke. trodde det var helt forskellige bakseterygger på sedan og coupe på E30 å jeg men. der lærte jeg noe nytt idag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...